וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד קופרמן: "זו סיטואציה חדשה עבורי, אבל אני בטוח ורגוע כאן"

7.8.2022 / 16:14

המגן היהודי-קולומביאני של מ.ס. אשדוד התייחס למצב: "הסבירו לי מה צריך לעשות כשנשמעת אזעקה. בכל מדינה יש קשיים שצריך לדעת להתמודד איתם"

תקציר גביע הטוטו: סקציה נס ציונה - מ.ס. אשדוד 0:1/ספורט1

מ.ס. אשדוד שוב צריכה להתנהל תחת האזעקות ובצל המצב הביטחוני הרעוע בדרום. השחקנים הישראלים מורגלים בכך, אבל עבור הזרים החדשים וצמד הכדורגלנים היהודים שהגיעו מדובר בסיטואציה בלתי מוכרת ולכן המאמן רן בן שמעון ערך איתם שיחות והרגיע אותם לקראת חידוש האימונים הערב (ראשון).

"זאת סיטואציה חדשה עבורי שמעולם לא חוויתי, אבל אני יכול לשתף שאני מרגיש בטוח ורגוע", אמר המגן היהודי-קולומביאני דויד קופרמן. "אנשי המועדון הסבירו לי על המצב ועל מה שצריך לעשות כשנשמעת אזעקה באזור שלי. בכל מדינה יש את הקשיים שצריך לדעת להתמודד איתם, וכאן בישראל צריך לדעת להתמודד עם המצב הזה כי אני יודע שזו סיטואציה שמתרחשת כאן, ולא בפעם הראשונה.

עוד אמר המגן השמאלי החדש: "כמובן שכל השחקנים הזרים החדשים מעולם לא חוו סיטואציה כזאת, אבל אנחנו מודים מאוד לכל האנשים במועדון שדואגים להשאיר אותנו רגועים עד כמה שניתן, ואנחנו מקווים שהכול יגמר בקרוב ונחזור לשגרה".

מהמועדון עצמו נמסר: "מועדון ספורט אשדוד מבקש לחזק את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון הפועלים יום ולילה למען הביטחון של כולנו. אנו מייחלים לימים שקטים עבור תושבי עוטף עזה, הדרום, וכל עם ישראל".

דויד קופרמן נבחן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
נבחן בגביע הטוטו. ז'ורדן סבן/לירון מולדובן

באשר למשחק גביע הטוטו שאמור להיערך מחר (שני, 20:30, ספורט1) בבלומפילד מול הפועל תל אביב, הזרים לוקאס סלינאס ואייזק פאפו יערכו הופעות בכורה. ננאד צבטקוביץ' שוב לא יהיה בסגל וכך גם ז'ורדן סבן שעדיין לא נרשם כישראלי. קופרמן גם הוא משחק עדיין כזר.

הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן, טימותי אוואני, גיל כהן, דויד קופרמן, מרטין אנדזי, שלו הרוש, אייזק פאפו, לוקאס סלינאס, מוחמד כנעאן, יניב מזרחי.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully