וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטאל סלאם: ריאיון מיוחד עם ממשיכי מורשת ואן אריק

אחרי יותר מ-70 שנות פעילות המשפחה המפורסמת לא מתכוונת לעצור: עדי כפיר ואייל נאור אירחו את אלופי הזוגות לשעבר של MLW ובניו של קווין, רוס ומארשל ואן אריק, שהצטרפו לשידור מהוואי. בנוסף, הם סיכמו את Summer Slam 2022

בפרק 135 של פודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" עדי כפיר ואייל נאור סיכמו את אירוע SUMMER SLAM 2022 ואת הניצחון הגדול של רומן ריינס על ברוק לסנר שבסופו האלוף שמר על התואר האוניברסלי, ביילי חזרה עם תגבורת מול ביאנקה בלאייר, רונדה ראוזי הפסידה לליב מורגן והתהפכה על הקהל, ומה היו טביעות האצבעות של טריפל אייץ' על האירוע.

בנוסף, הם אירחו את אלופי הזוגות לשעבר של MLW ובניו של קווין, רוס ומארשל ואן אריק, שהצטרפו לשידור מהוואי. האחים, שהתאבקו בשבוע שעבר באירוע הפרישה של ריק פלייר, סיפרו על התלאות שחוו בדרך לנאשוויל שגרמו להם להגיע 15 דקות לפני הקרב שלהם, האווירה שהייתה באירוע ולמה הם הרגישו בבית מאחורי הקלעים, כיצד אירוע כזה יכול לתרום לעתיד שלהם, הסימן מלמעלה שחוו בתחילת הקריירה ביפן על היעד שלהם, ומצהירים לאן הם רוצים להגיע לאחר שהחוזה הנוכחי שלהם יסתיים ועוד.

*צפו ב-WWE Monday Night Raw בשידור ישיר מדי שבוע בין שני לשלישי ב-03:00 בערוץ ספורט 1, ובשידורים חוזרים עם תרגום לעברית בימי רביעי.

*צפו ב-AEW Dynamite מדי שבוע ביום שישי בשעה 17:00 בערוץ אגו.

  • עוד באותו נושא:
  • ואן אריק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully