וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע משוכנעים: הפסקת אש תשאיר את המשחק בטרנר

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 22:49

אחרי האזעקות בעיר, במועדון לקחו בחשבון אפשרות שהגומלין נגד לוגאנו עשוי להיות מועבר לאצטדיון אחר והכינו את נתניה כאופציה, אך הדיווחים על הפסקת אש נותנים תקווה

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: לוגאנו - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

האזעקה הראשונה בבאר שבע נשמעה היום (ראשון), ובהפועל באר שבע מבינים שהם עשויים להידרש לקיים את משחק הגומלין נגד לוגאנו ביום חמישי מחוץ לעיר. לאור הקרבה לרצועת עזה והמטח הראשון לעבר בירת הנגב, במועדון כבר בדקו חלופות למקרה שלא יוכלו לארח את השווייצרים באצטדיון טרנר, אך אז הגיעו הדיווחים על הפסקת אש שעשויה להיות מוכרזת בשעות הקרובות והדבר נתן תקווה כי אפשר יהיה לשחק בבית. .

אם בכל זאת יידרשו לערוך את המשחק מחוץ לבאר שבע, במועדון ישאפו לקיימו באצטדיון נתניה או בזה שבחיפה. מדובר בצעד רע מאוד מבחינת הקבוצה, שכן אחרי ניצחון החוץ הנהדר בלוגאנו, ההערכה הייתה שלמעלה מעשרת אלפים אוהדים יפקדו את יציעי טרנר ביום חמישי כדי לדחוף את הקבוצה לסיבוב הבא. כעת המצב הרבה פחות סימפטי, וברור כי אם המשחק יתקיים מחוץ לבאר שבע, פחות אוהדים יגיעו והאווירה תהיה פחות ביתית. יחד עם זאת, במועדון מתנחמים בכך שניצחו את לוגאנו 0:2 בחמישי שעבר, כך שהיתרון הוא שלהם בצורה מובהקת בכל אצטדיון בו ישחקו.

שחקני הפועל באר שבע, אור דדיה, תומר יוספי, תומר חמד. הפועל באר שבע, אתר רשמי
המשחק נגד לוגאנו יהיה בטרנר? שחקני באר שבע/אתר רשמי, הפועל באר שבע

האזינו: יניב טוכמן על ההיערכות של הפועל באר שבע בצל המצב

בתוך כך, בהפועל באר שבע החליטו אמש להקדים את אימון הערב ולקיימו כבר הבוקר. ביומיים האחרונים נחו השחקנים אחרי המסע הממושך ללוגאנו, וכאמור הבוקר הגיעו לבית האדום. לאסטריט סלמאני, שלא מכיר את המציאות בישראל, נאמר כיצד עליו לפעול במידה שישמע אזעקה.

לוגאנו שיחקה הערב בליגה והפסידה בביתה 2:1 ללוצרן. ז'אן צלאר החמיץ פנדל (50) ורטו ציגלר בכל זאת השווה לאחר מכן (75) אבל האורחת הכריעה שש דקות לסיום והשאירה את לוגאנו עם שלוש נקודות בלבד מתוך 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully