וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה הבקיע את שערו הראשון העונה במדי סלטיק

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 11:34

שחקן נבחרת ישראל נכנס לאחר ההפסקה וקבע 1:3 מול רוס קאונטי בבעיטה מסובבת בתוספת הזמן. תאי בריבו הובס עם וולפסברגר, צפו ב-1:4 של ברשיה על פיזה של יונתן כהן (לא שותף)

תקציר ניצחונה של ברשיה 1:4 על פיזה בגביע האיטלקי/ספורט1

ליאל עבדה עלה כמחליף גם במחזור השני של הליגה הסקוטית והפעם גם חגג שער ראשון לעונת 2022/23, כשסלטיק עבדה קשה בדרך לניצחון חוץ 1:3 על רוס קאונטי. שחקן נבחרת ישראל נכנס עם פתיחת המחצית השנייה ואחרי שתי דקות היה זה היפני קיוגו פורוהאשי שהעניק לאלופה יתרון, אבל אלכס יאקוביטי איזן בדקה ה-58 ורק שש דקות לסיום חזר היתרון כשהבלם הגרמני מוריץ ינץ נגח פנימה וחגג שער חשוב בהופעת הבכורה שלו. ז'וטה הפורטוגלי בישל את שני השערים הראשונים ובתוספת הזמן הוסיף בישול שלישי, הפעם לעבדה שהסתובב על קו ה-16 ושלח בעיטה מסובבת בימין אל הרשת.

ליאל עבדה שחקן סלטיק. Steve Welsh, GettyImages
שער יפה. ליאל עבדה/GettyImages, Steve Welsh

* תאי בריבו פתח בהרכב וולפסברגר, שהמשיכה את פתיחת העונה הרעה שלה והתבזתה בביתה מול לאסק לינץ. החלוץ הישראלי הוחלף בהפסקה יחד עם עוד שלושה מחבריו בעקבות פיגור 4:0, הקרואטי מרין ליוביצ'יץ' כיכב עם רביעייה וקבע 1:5 למארחת.

* סוף פודגוראנו נותר על הספסל של ספציה, שעלתה שלב בגביע עם 1:5 ביתי על קומו. המצטרף הטרי ססק פברגאס עדיין לא נכלל בסגל האורחת, דניאל מאלדיני המושאל ממילאן התכבד בחמישי של ספציה.

* יונתן כהן לא שותף בהפסדה של פיזה 4:1 בבית לברשיה במסגרת הגביע האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully