וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

500 כרטיסים לאתלטיקו מדריד - יובנטוס יחולקו לילדים מעוטף עזה

בעקבות המתיחות הבטחונית בימים האחרונים, החליטו סילבן אדמס וקבוצת "קומטק" להקצות לילדי האזור כרטיסים למפגש בין שני מועדוני הפאר באצטדיון בלומפילד (ראשון, 21:30, ספורט4)

תקציר הניצחון 0:2 של ריאל מדריד על יובנטוס במשחק הכנה בקליפורניה/ספורט1

בהמשך למתיחות הבטחונית בעוטף עזה בימים האחרונים, שהשאירה את אלפי ילדי העוטף בבתיהם, החליטה קבוצת "קומטק" והפילנתרופ סילבן אדמס להקצות כ-500 כרטיסים בחינם לילדי העוטף למשחק בין אתלטיקו מדריד ליובנטוס, שייערך בראשון הקרוב (21:30) באצטדיון בלומפילד וישודר בספורט4.

המשחק הזה יהווה את החזרה הגנרלית של שתי הקבוצות לקראת פתיחת הליגות המקומיות בשבוע שלאחר מכן, כך שהקבוצות יגיעו עם שלל הכוכבים שלהם כמו ז'ואאו פליקס, אנטואן גריזמן ויאן אובלק בצד הספרדי אל מול דושאן ולאחוביץ', אנחל די מריה ולאונרדו בונוצ'י בצד האיטלקי.

אנחל די מריה חוגג שער עם שחקני יובנטוס. FREDERIC J. BROWN/AFP, GettyImages
ילדי העוטף יזכו לראות את הכוכבים. די מריה/GettyImages, FREDERIC J. BROWN/AFP

סילבן אדמס ומנכ"ל "קומקט" דני בנעים מסרו: "בימים האחרונים כולנו ראינו איך פעם נוספת חופשת הקיץ של ילדי העוטף נהרסה בעקבות המתיחות הביטחונית ורבים מהם בילו במרחבים מוגנים. כדי לתת להם כמה שעות של שקט, שמחה וחיוך על פני הילדים, החלטנו להקצות מאות כרטיסים למשחק האלופות בין אתלטיקו מדריד ויובנטוס ביום ראשון. נמשיך להביא את הצד היפה של ישראל לעולם דרך אירועי ספורט ופנאי בינלאומיים".

אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב: "אני מבקש להודות בשם כל תושבי יישובי עוטף עזה, לקבוצת "קומטק" והפילנתרופ סילבן אדמס על המחווה המרגשת להעניק לילדי האזור ערב מהנה של הפוגה מהמתיחות הבטחונית. הספורט מאחד ומלכד בין כולנו בשעות הקשות ובתקופות ההסלמה אשר משבשים לילדינו את חופשת הקיץ. כולנו תקווה כי בקרוב נוכל לחזור לשגרה חופשית ומהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully