וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמז לווילבקין? וויצ'יץ': "השנה יש עומק, נפחית את התלות בשחקן אחד"

5.8.2022 / 12:49

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב התראיין לאתר המועדון: "המטרה הייתה להביא כמה שיותר שחקנים עם ניסיון ביורוליג". וממי הוא מצפה להתקדמות?

עודד קטש מוצג כמאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בלילי

כשמלאכת הרכבת הסגל כבר מאחוריה, מכבי תל אביב נערכת לפתיחת ההכנות לעונת 2022/23. הצהובים נפרדו מכל השחקנים הזרים, החתימו שמונה זרים חדשים, ובגזרת הישראלים החתימו את גיא פניני ורפי מנקו בעוד עוז בלייזר עבר להפועל ירושלים.

שבועות ספורים לקראת התכנסות הקבוצה לתחילת האימונים המשותפים, המנהל הספורטיבי ניקולה וויצ'יץ' התראיין לאתר הרשמי של המועדון ודיבר תחילה על הוועדה המקצועית החדשה, בה נמצאים גם המאמן עודד קטש, דיוויד בלאט שחזר למועדון ונציגי מחלקת הסקאוטינג אבי אבן ויאיר שבח.

"יש בינינו שיתוף פעולה טוב מאוד והיו הרבה דיונים על שחקנים שהיו בשוק ושיכולנו להביא למכבי תל אביב. עשינו תחקיר עמוק מאוד מבחינת סקאוטינג וניסינו לנתח את כל האפשרויות. אני מאמין שביחס לאופציות שעמדו לרשותנו, עשינו עבודה טובה מאוד. יש לנו צוות מנוסה והמטרה הייתה להביא כמה שיותר שחקני יורוליג עם ניסיון כדי שנוכל להתחרות על היעדים שלנו".

עודד קטש חותם על חוזהו כמאמן מכבי תל אביב לצד ניקולה וויצ'יץ', דייויד בלאט. מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
הוועדה המקצועית החדשה. וויצ'יץ' לצד קטש ובלאט/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל

"הדגשים ששמנו? ניסיון ואופי", המשיך וויצ'יץ', רצינו גם שחקנים שרעבים להצלחה על הבמה הגדולה ביותר. כמובן שהיינו צריכים להביא שחקנים כשרוניים שיכולים להיות העתיד של היורוליג כמו בונזי קולסון וג'רל מרטין, שלא שיחקו קודם במפעל ולדעתנו יכולים לעשות הבדל".

"כמובן שרצינו אופי טוב, שהחבר'ה יוכלו לעמוד בלחץ של מכבי תל אביב ולשחק בתנאים כאלה", הדגיש וויצ'יץ'. "אלה שחקנים שכבר שיחקו ביורוליג ומבינים את החשיבות של לנצח כל משחק ואת חשיבות היורוליג. הבאנו שחקנים ששיחקו בטופ-8 וכבר שיחקו במטרה לזכות בתארים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. קובי אליהו
ההתקפה כבר לא תלויה בשחקן אחד. ווילבקין/קובי אליהו

בניגוד לשנים האחרונות, בהן הצהובים היו תלויים בעיקר בתפוקה של סקוטי ווילבקין, הפעם הנטל צפוי להתחלק בין כמה משחקני הקו האחורי שאותו מובילים השנה ווייד בולדווין ולורנזו בראון: "הקיץ הצלחנו לחבר שחקנים שיכולים לשחק בעמדות 1-2 כמו בולדווין ובראון, שמסוגלים גם לשחק יחד. עם אוסטין הולינס ודארן היליארד קיבלנו יותר עומק כדי להעלות יותר הרכבים ולהפחית את התלות בשחקן או הרכב מסוים. יש לנו הרכב התקפי מעולה, שחקנים ששומרים מצוין ויכולים לעמוד בקצב משחק גבוה".

על הזרים בקו הקדמי - אלכס פוית'רס, ג'וש ניבו וג'רל מרטין - אמר וויצ'יץ': ""גם כאן חיפשנו שחקנים שיכולים לשחק בכל מיני הרכבים. אלכס וג'וש אלה שחקנים אתלטיים מאוד. פוית'רס מביא ניסיון של לשחק במשחקים גדולים ולזכות בתארים. הוא היה במועדון גדול ששיחק כדורסל מאורגן מאוד. הוא מסוגל לשחק כסנטר וגם בעמדה 4 בהרכבים מסוימים ויכול לעזור מאוד מבחינה הגנתית. הוא יכול לתרום באפשרות להציב על המגרש כל מיני שילובים שונים".

גיא פניני, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
יכול להחזיר טאצ' מנצח. פניני/ברני ארדוב

הקרואטי נשאל גם על גיא פניני, שחזר למועדון אחרי חמש שנים בהפועל חולון: "גיא ידוע כמכביסט גדול ויכול להביא ניסיון ולהשפיע בחדר ההלבשה. הוא יכול להחזיר איתו טאץ' מנצח. כמובן שהוא שחקן בוגר יותר כיום ועם הניסיון שלו יוכל לעזור מאוד בכל מיני מצבים שמתפתחים במהלך עונה כל כך ארוכה".

לסיכום, וויצ'יץ' התייחס לציפיות שלו מרומן סורקין שמתחיל עונה שנייה בצהוב: "זאת עונה חשובה עבורו כדי להתקדם. העונה הראשונה היא סוג של הלם במכבי תל אביב בשביל כל אחד. אנחנו מצפים גם מרומן ליותר תרומה ויותר עקביות, להציג משחק אחרי משחק יכולת ברמה הגבוהה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully