וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראפיניה? לא ברור מאיפה ברצלונה מצאה את הכסף, נוצר בלבול בשוק"

הבעלים של לידס התייחס לעסקה: "סיכמתי עם צ'לסי, התביישתי לספר לבעלים שזה לא יקרה. אם לא נקבל את הכסף יהיה טירוף בכל העולם"

תקציר: ברצלונה - יובנטוס 2:2 (משחק הכנה)/ספורט1

גם אוהדי ברצלונה האופטמיים ביותר לא היו מאמינים שחלון ההעברות שלה יהיה כל כך מוצלח. לצד החתמות גדולות כמו רוברט לבנדובסקי, ז'ול קונדה, אנדראס כריסטנסן ופרנק קסייה, סגנית אלופת ספרד רכשה גם את ראפיניה מלידס, זאת על אף שהאנגלים כבר הגיעו לסיכום עם צ'לסי על מכירתו.

כזכור, ברצלונה מכרה את חלק מהרווחים שלה מזכויות השידור על מנת להכניס כסף לקופת המועדון בטווח המיידי, אך המעבר המהיר מקבוצה במשבר כלכלי עצום לכזו שרושמת קיץ פזרני במיוחד בלבלה גורמים רבים בעולם הכדורגל. אחד מהם הוא אנדראה רדיציאני, הבעלים של לידס, שהתראיין ל"את'לטיק" וסיפר על השתלשלות האירועים.

"ברצלונה הייתה במצב לא ברור, היא חיפשה שחקנים אבל לא הייתה יכולה לאשר עסקאות. הם היו אקטיבים וניסו להשיג את כל המטרות שלהם בזמן שניסו לתקן את הבעיות, וזה יצר הרבה בלבול בשוק. הם דיברו עם השחקן אבל לא היה משא ומתן מסודר עם המועדון כמו שאנחנו רגילים, כי הם לא היו בעמדה הזו, אז סגרנו עסקה עם צ'לסי. השחקן רצה לעבור לברצלונה אבל היה מוכן להקשיב להצעות מאנגליה, גם טוטנהאם וארסנל התעניינו. ברצלונה השפיעה עליו ושכנעה אותו לחכות עד שיימצא פתרון".

שחקן ברצלונה ראפיניה. James Williamson - AMA, GettyImages
מאיפה הכסף? ראפיניה/GettyImages, James Williamson - AMA

"העסקה עם צ'לסי הייתה סגורה, נתתי את המילה שלי. התביישתי לחזור לבעלים של צ'לסי ולספר לו, זה לא היה מכבד אבל לא הייתה לי ברירה. בסופו של דבר ההסכם עם ברצלונה הוא די דומה לזה שהיה עם צ'לסי אחרי שסגרנו דברים ברגע האחרון, אבל זה לקח זמן והיה קשה".

"אני לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים ומאיפה הם מצאו את הכסף, זה לא ברור", הוסיף רדיציאני כשנשאל האם הוא נתקל בתופעה כמו ברצלונה והאם הוא בטוח שהכסף ייכנס לקופת המועדון, "נראה ב-2.9. אם לא נקבל את הכסף, יהיה טירוף בכל התקשורת העולמית סביב ברצלונה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
קלווין פיליפס מוצג כשחקן מנצ'סטר סיטי. מתוך טוויטר, אתר רשמי
עוד עזיבה משמעותית בלידס. פיליפס מוצג במנצ'סטר סיטי/אתר רשמי, מתוך טוויטר

פרט לראפיניה, לידס מכרה בקיץ הנוכחי גם את קלווין פיליפס למנצ'סטר סיטי, אך הבעלים האיטלקי לא חושב שהקבוצה נחלשה: "אנחנו יותר טובים, איבדנו שני שחקנים גדולים אבל הבאנו שישה טובים. הקבוצה הייתה צריכה שיהיו לה יותר אפשרויות, סגל רחב יותר".

"העסקאות האלה חשובות לא רק כי הן סייעו לנו לרכוש שישה שחקנים, אלא כי שחקנים אחרים יחשבו שאנחנו יעד לפני המעבר למועדון גדול, זה מה שאנחנו צריכים להיות. העובדה שאפשר לשחק כאן שנתיים - שלוש ואז לעבור לברצלונה, ריאל מדריד או מנצ'סטר סיטי מביאה לי גאווה. שארל דה קטלארה היה אמור להיות הדובדבן שבקצפת מבחינתנו, זה שהוא התלבט בינינו לבין מילאן זה מחמיא. צריכים להיות ריאלים, אנחנו לא יכולים להיות ברמה שלהן ואי אפשר לשמור את השחקנים בתוך כלוב. ראפיניה שחקן מיוחד, אם הוא יעשה מונדיאל טוב הוא יוכל להפוך לאחד מ-20 הטובים בעולם, אז למה לכלוא אותו?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully