וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "השחקנים כאן אומרים לי שאני מזכיר את אדן הזאר"

המחמאות באימונים הראשונים, שיחות השכנוע שקיבל מהמאמן והאתגר מול ליברפול. לפני משחק פתיחת העונה (שבת, 14:30, ספורט1), שחקן פולהאם מדבר

קליפ סיכום היום בספורט, 5.8/ספורט1

אחרי שהשחרור הבינלאומי הגיע משחטאר דונייצק, מנור סולומון יכול להתכונן בראש שקט לפתיחת העונה בפולהאם. שחקן הכנף הישראלי עוד לא שותף במשחק רשמי של הקוטג'רס בשל בעיות בירוקרטיות, אבל יקווה בכל זאת לקבל דקות ראשונות מחר (שבת, 14:30, ספורט1) במשחק הקשה והמסקרן נגד ליברפול.

לקראת המשחק, התראיין סולומון לאתר הרשמי של פולהאם ושטח את רשמיו מהשבועות הראשונים בקבוצה. "השחקנים מאוד חברותיים, הם קיבלו אותי יפה מאוד. כולם מאוד חביבים וחדר ההלבשה נראה טוב מאוד", סיפר סולומון והסביר מדוע חתם בקבוצה. "באוקראינה היו לי רגעים גדולים, שיחקתי בליגת האלופות נגד קבוצות גדולות, זכיתי בתארים אבל המטרה שלי תמיד הייתה לשחק באנגליה. אחרי שעברתי לשחטאר, הבנתי שאני רוצה לשחק בפרמיירליג. כל שחקן מציב לעצמו את המטרה הזאת, ואני שמח שהגעתי אליה".

לדבריו של סולומון, מי ששכנע אותו להצטרף היה המאמן מרקו סילבה, שהבהיר לו שהשיטה שבה הוא משחק תבליט אותו בתור שחקן כנף. "דיברתי עם מרקו לראשונה בדצמבר או בינואר. הוא הסביר לי שהוא רוצה לבנות קבוצה תחרותית שתגיע לחלק העליון של הטבלה בפרמיירליג, שהוא דוגל בכדורגל התקפי, ושבשיטה שלו עושים שימוש מרכזי מאוד בשחקני כנף כמוני. אחרי שדיברתי עם מרקו, ידעתי שאני רוצה להגיע".

מנור סולומון מצטרף לפולהאם. האתר הרשמי של פולהאם, אתר רשמי
מוכן לאתגר. סולומון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פולהאם

סולומון כבר זוכה לפרגון מצד חבריו החדשים, ומספר על ההשוואה המחמיאה שקיבל. "הרבה אומרים לי שאני מזכיר את אדן הזאר, וגם שחקנים פה אמרו לי את זה בימים הראשונים שלי כאן. אני מאוד מוחמא מזה, הוא שחקן מדהים והוא המודל לחיקוי שלי, לצד שחקנים אחרים. הלוואי שאעבור מסלול דומה לשלו, או שאשחק כמוהו".

לקראת המשחק מול ליברפול אמר סולומון: "כולם יודעים כמה ליברפול טובה. זו אחת הקבוצות הטובות בעולם, יש להם שחקנים נהדרים ואנחנו מחכים למשחק הזה. זה אולי המשחק הכי קשה שיכולנו לקבל במחזור הראשון, אבל ניתן הכל כדי להשיג תוצאה טובה".

כהכנה לפתיחת העונה, פולהאם חשפה את מספרי החולצות של שחקני הסגל, ומנור סולומון קיבל את המספר 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully