וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר במאמץ גדול לקבלת ערבות להלוואה. גררו יגיע בהשאלה?

5.8.2022 / 9:00

המכשול האחרון לפני השלמת עסקת אברמוב עדיין לא הוסר. חלוץ מכבי תל אביב מעדיף לעבור לחו"ל, אך לא פוסל אפשרות להצטרף לקבוצה. צמד לנחמני ב-0:4 על בקעת הירדן במשחק הכנה

אוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לבית משפט השלום בראשון לציון/אודי ציטיאט

לאחר שדרישת המשטרה הוסרה אתמול (חמישי), בבית"ר ירושלים עובדים במרץ על קבלת ערבות להלוואה בסך 10 מיליון שקלים ל-10 שנים, שנותרה המכשול האחרון לפני השלמת עסקת הרכישה של המועדון על ידי ברק אברמוב.

השיחות מתנהלות עם כמה גורמים במקביל, כאשר גם החברה בעלת הקרקע בבית וגן קיבלה פנייה בעניין. במועדון יודעים שהזמן דוחק ושחייבים לסגור הכל עד לתחילת השבוע הבא על מנת לזמן את הוועדה להעברת זכויות.

מי שממתין בקוצר רוח הוא המאמן יוסי אבוקסיס, שסובל בינתיים מסגל קצר מאוד. בכל מקרה, מרבית השקעתו של ברק אברמוב השנה תהיה התשלום לסינגולריטים והתחייבויות קודמות, כך שהסכום שיוקדש לרכש יהיה נמוך. בבית"ר יחפשו "מציאות" כדי לשרוד את העונה הקרובה בליגת העל.

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. אודי ציטיאט
בית"ר תחפש בעיקר מציאות בשוק. אברמוב/אודי ציטיאט

אחת האפשרויות שנבדקה היא השאלת אדוארדו גררו ממכבי תל אביב. הפנמי מעדיף בשלב זה למצות אופציות בחו"ל, אך לא פסל את האפשרות להגיע לבירה.

רק בשבוע הבא יתברר סופית היכן אביאל זרגרי ישחק, ונראה שגם ההתפתחויות בעסקת עדן קארצב ישפיעו על עתידו. תמיר עדי ותמיר גלזר עדיין בהמתנה.

בינתיים בית"ר ערכה הבוקר משחק הכנה נוסף בו אירחה את הפועל בקעת הירדן מליגה א' באצטדיון בגבעת רם. הקבוצה של אבוקסיס לא התקשתה והביסה את יריבתה 0:4, עם צמד של סתיו נחמני (הראשון בנגיחה בדקה השביעית מבישול של מקס גרצ'קין, והשני בבעיטה מקרוב בדקה ה-22), ושערים של עדי יונה (50) ויאן יוסופוב (75). בית"ר תצא כעת לחופשה בת יומיים ותחדש את האימונים אחרי תשעה באב.

ההרכב שפתח את המשחק: רוי ששון, מקס גרצ'קין, חגי גולדנברג, אוראל דגני, אור זהבי, דנילו אספרייה, אופיר קריאף, אביאל זרגרי, בר כהן, ירדן שועה, סתיו נחמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully