וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ואברמוב הסכימו למתווה, עדיין נותרה סוגיית ההלוואה

4.8.2022 / 11:25

בדרך לעסקה: שני הצדדים הסכימו להצעת הפשרה של נאמן בית"ר ירושלים יונגר (5 מיליון עם העברת הבעלות, ואת יתרת הסכום החל מספטמבר 2023), וכעת המכשול העיקרי הוא הלוואה על סך 10 מיליון שקל, שהעירייה סירבה לתת. על פי הערכות, גם נושא זה ייפתר

אוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לבית משפט השלום בראשון לציון/אודי ציטיאט

צעד גדול נעשה היום (חמישי) בדרך להעברת בית"ר ירושלים לידיו של ברק אברמוב. המשטרה הסכימה למתווה הפשרה שהציע נאמן המועדון יצחק יונגר, גם אברמוב עצמו נתן את הסכמתו והשופט אישר את המתווה, אך עסקת העברת המועדון טרם נסגרה סופית.

כזכור, הצעת הפשרה של יונגר משמעותה כי כל רוכש פוטנציאלי של בית"ר ירושלים יעביר 5 מיליון שקלים ברגע העברת הבעלות, ועוד סכום של 5.25 עד 6 מיליון שקלים יועבר ב-24 תשלומים שווים החל מספטמבר 2023, כאשר הערבות לכך יהיו תשלומי זכויות השידור של הקבוצה (שכבר משועבדים להתאחדות ומס הכנסה) זכויות הקניין וסימני המסחר של בית"ר.

מאתמול בערב הוחלפו עשרות מסמכים בין הצדדים והצדדים הסכימו לפשרה שהציע יונגר. מאתמול בערב עבדו יונגר, מוני ברוש וחיים נבון סביב השעון מול המנהלת וגופים נוספים על מנת לספק את המסמכים הדרושים למשטרה.

היו שלושה מתלים לעסקה - מכירת בני יהודה, המשטרה והלוואה של 10 מיליון שקל שהעירייה סירבה לתת. השניים הראשונים נפתרו, ואשר לאחרון, ישנם מגעים עם מספר גופים לקבלת הלוואה או ערבות להלוואה. על פי הערכות, גם נושא זה ייפתר בתוך מספר ימים.

משה חוגג בדיון של בית"ר ירושלים בבית המשפט. אודי ציטיאט
עוד בוקר של חוסר ודאות. חוגג/אודי ציטיאט

האזינו: אופיר סער על הנעשה בבית"ר ירושלים

במשטרה ביקשו אמש לבדוק מה משמעות שעבוד זכויות השידור בזמן שהן משועבדות לגופים אחרים, ואף הבהירו לשופט כי יתקשו לעשות זאת עד לשעה 11 ויזדקקו ליום שלם, אך השופט ענר הבהיר כי "אם עד 11:00 לא תסכימו לפשרה, אקבל החלטה לבד". לאחר מכן קיבלו הצדדים ארכה נוספת, עד 13:00.

נציגו של ברק אברמוב, רועי רוזן, הבהיר כי בכל מקרה מרשו לא מסכים למתווה וכי בשלב הזה מדובר בהחלטה הקשורה לבית"ר ולמשטרה בנוגע לרוכש פוטנציאלי. אם השופט יקבל את הפשרה או ידרוש סכום מעט גבוה יותר, הכדור יחזור לשיחות בין חוגג לברק אברמוב ובפתרונות שניתן יהיה למצוא, בזמן שאברמוב גם כך זוכה ללחצים גדולים מסביבתו לרדת מהעסקה.

בסביבתו של אברמוב אמרו אתמול: "יש יותר מדי חובות, שעבודים ובעיות, הוא הולך לזה עם אמוציות ורצון לעזור לבית"ר אבל זה צעד לא נכון מבחינתו, העסק שם מסובך מדי".

יש לציין שהיום מכשול בני יהודה הוסר סופית לאחר שארגון השחקנים התחייב לחזור בו מהבקשה לפירוק, לאור הבנות אליהן הגיע עם משה דמאיו בנוגע לתשלום לשחקנים. כזכור, בית"ר לא יכולה להגיש בקשה לזימון הוועדה להעברת זכויות עד אשר זכויות הניהול והבעלות בבני יהודה לא עוברים באופן רשמי למשה דמאיו, הליך שכעת צפוי להתקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully