וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ', גלוך ושחזור הגול בדרבי: זהבי מסכם קאמבק מהסרטים

5.8.2022 / 6:45

הרושם הראשוני מהמאמן, החיבור הטבעי לכישרון הצעיר והדמיון לגול המפורסם ("אולי נשים לפריצה פאה, כמו לבדש"): אחרי משחק החזרה המרגש, זהבי מדבר

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: מכבי תל אביב - אריס סלוניקי 0:2/ספורט1

אפילו ערן זהבי התרגש במיוחד. כמה שערים מכריעים שכבש, כמה דרמות שייצר ובכל זאת עוד רגע של קסם כמו שרק הוא יודע לעשות, המטיר אתמול (חמישי) על הדשא בבלומפילד. זה היה שער כל כך דומה לאותו שער פנומנלי בדרבי נגד הפועל תל אביב. אותו שער שעשה 2:3 וגרם לפאולו סוזה לרוץ באמוק לעברו. זה היה אפילו מאותה פיסת דשא עם פס לא חזק אבל מדויק לאותו שער. לאותה קורה ממש.

זהבי לא הסתיר את ההתרגשות. הוא עבר תקופה מאוד קשה. הפציעה הציקה וכאשר לא חזר על פי המסלול שתוכנן במכבי תל אביב, החלו לעלות גם ספקות. הוא חרק שיניים ועשה את מה שהוא הכי שונא לעשות, לשבת בצד ולא להתאמן. אבל הגוף לא בגד והברך החלה פחות לכאוב, אז הוא חזר להתאמן בהדרגה ואתמול, בסך הכל שבוע מאז שהחל להתאמן בצורה מלאה, הוא כבר קפץ למים העמוקים, כהגדרתו, וכבש את השער השני שיכול לעשות את כל ההבדל לקראת הגומלין בחמישי הבא בסלוניקי.

בסיום המשחק הוא הגיע לדבר עם התקשורת על כל מה שעבר באחרונה וזהבי כמו תמיד, יודע לדבר. "לא היה לי פשוט", הודה. "הגעתי למחנה בהולנד קצת מוקדם ממה שהיה צריך, ולא שלטתי בעצמי. ישר נכנסתי לאימונים עם הקבוצה ב-100 אחוז, מה שלא היה צריך לקרות. אני לא מאשים אף אחד. עשיתי שם שלושה אימונים עם הקבוצה והיו סיבוכים. אני עדיין בתהליך. היום הקבוצה הייתה צריכה אותי ואני שמח שיכולתי לעזור לה".

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב חוגג. דני מרון
הכי מרגש שיש. זהבי/דני מרון

מה עבר עליך בתהליך ההחלמה כשבמקום לחזור אחרי חודש, נאלצת להתחיל הכל מהתחלה?

"זה הלך בעיקרון לפי התכנית. כבר אחרי שלושה שבועות הייתי בדשא והתאמנתי גם בדובאי וגם באמסטרדם. הכל היה נורמלי. לשמחתי זה הניתוח הראשון שעברתי בקריירה ולא היה לי את הניסיון שצריך בפציעות האלה. דחפתי את עצמי כרגיל קצת יותר מדי, אז הלכנו אחורה ואולי זה היה לטובה".

כמה השער הזה הערב היה מיוחד עבורך?

"כמעט כבשתי בנגיחה בנגיעה הראשונה וזה יכול היה להיות מדהים. כולם חיכו לחזרה שלי. הקהל היה מאוד משמעותי בחזרה שלי ואני שמח שהיה לנו רגע מרגש. אין מאושר ממני הערב. אני מאוד רוצה לראות את האווירה הזו בבלומפילד בכל משחק כאן".

הגול הזכיר את השער בדרבי כאשר במקום ברק בדש היה סטיפה פריצה שנתן לך את האסיסט.

"אולי נשים לפריצה פאה של בדש, כי זה באמת היה דומה. השער הזה נתן לנו מקדמה יותר גדולה לגומלין, אבל זו עדיין תוצאה שברירית. יהיה לנו משחק מאוד קשה בחוץ. נבוא לשם למגרש מאוד ביתי. אני גם חושב שמדובר בקבוצה מאוד טובה ועובדה שדניאל פרץ נתן כאן כמה הצלות".

אתה אומר שכולם חיכו לגול שלך. כמה אתה חיכית לו?

"חיכיתי מאוד. הבקעתי הרבה שערים בשנים האחרונות. שערים בנבחרת ישראל, בסין, בהולנד. אבל פה זה הבית. פה זה יותר מרגש. זה שלנו".

כמה קבלת הפנים שעשו לך כאן מול איינדהובן גרמה לך לחזור?

"יש לזה חלק משמעותי. זה היה רגע מאוד מרגש. הכבוד שנתנו לי האוהדים לא היה מובן מאליו. אני רוצה להחזיר על הדשא".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ערן זהבי. דני מרון
"אולי נשים לפריצה פאה, כמו לבדש". זהבי חוגג עם החברים/דני מרון

המשחק הקודם של מכבי תל אביב מול זירה היה שונה לגמרי ונראיתם רע. מה גרם לכם להיראות כל כך טוב אחרי שבוע אחד בלבד?

"ניצחנו בזירה 0:3 ובאנו לכאן לאווירה מנומנמת. לא היו אנרגיות במשחק. כשהיריבה חלשה, היא גוררת אותך למשחק לא טוב. אנחנו רוצים להתקדם עכשיו. הרבה שחקנים עשו משחק טוב".

ראינו את שיתוף הפעולה שלך עם אוסקר גלוך. תאר מה יכול לקרות ביניכם בהמשך.

"עשיתי רק שלושה אימונים עם הקבוצה. אין ספק שאוסקר הוא טאלנט גדול וראינו מה הוא עשה באליפות אירופה. הוא יכול להתקדם מאוד. הוא ילד טוב שעובד קשה. הוא מקצוען. שחקנים טובים יכולים להבין אחד את השני בקלות. אני אשתדל על הדשא לתת דוגמא שהוא יוכל לקבל. אני בטוח שאוסקר יעשה קריירה יפה".

מה עבר לך בראש אתמול כשאיביץ' אמר במסיבת העיתונאים שיתכן שתפתח בהרכב?

"זה קצת הלחיץ, אבל ידעתי שזה לא היה התכנון שלו שאפתח. התרגשתי ושמחתי להיכנס. אני חלק קטן בקבוצה היום. נראינו טוב כשקבוצה. גם מי שפתח וגם המחליפים".

אוסקר גלוך, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"שחקנים טובים מבינים אחד את השני בקלות". גלוך/דני מרון

זה המשחק הראשון שלך תחת ולאדן איביץ'. מה הרושם שלך ממנו?

"עד עכשיו הסתכלתי מהצד על האימונים. יש לו דרישות גבוהות. ככל שנתקדם, נהיה קבוצה יותר טובה. בסוף אנרגיות הן דבר מאוד חשוב בקבוצת כדורגל. יש לנו יכולות לעשות דברים גדולים".

ההחתמה שלך הייתה הצהרות כוונות. איפה נמצאת מכבי תל אביב כרגע?

"אני לא רוצה להשוות בינינו למועדונים אחרים. מכבי תל אביב עשתה החתמות טובות. גם מכבי חיפה עבדו וראינו איך הם נראים כרגע. אני שולט רק בעצמי ויכול להשפיע רק על מה שקורה במכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully