וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוב מאמינה: "אנשים נכנסו לבלומפילד שפופים ועזבו גאים"

5.8.2022 / 6:35

הדקות הטובות ב-0:2 על אריס לצד הקאמבק המרגש של ערן זהבי וההצגה של ניר ביטון, הפיחו מחדש את התקוות להחזרת האליפות: "יש אמונה שלמה בשחקנים". איביץ' החמיא לפריצה, אבל ספק אם הקרואטי יישאר. מחמאות גם לקניקובסקי, גלזר ויובאנוביץ'

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: מכבי תל אביב - אריס סלוניקי 0:2/ספורט1

0:2 זו מקדמה ראויה לקראת הגומלין בשבוע הבא בסלוניקי, אבל זה לא הסיפור של מה שקרה אמש (חמישי) בבלומפילד. ההתמודדות על מקום בשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג, שם תחכה ניס, זה הדבר השולי שהיה אמש במשחק. מה שבאמת חשוב, זה ששחקני מכבי תל אביב החזירו את התקווה והאמונה לאוהדים שלהם. על רקע הפירוקים שעושה מכבי חיפה ליריבות שלה וחוסר הנחת מבניית הסגל במכבי תל אביב, אוהדי הקבוצה נכנסו לדיכאון. ערן זהבי לא החלים, דן גלזר נפצע וניר ביטון היה זקוק לזמן. ולזה נוספו הליגיונרים שלא מיהרו לשוב ואותו בלם זר שמכבי תל אביב מחפשת.

המשחק הנהדר של מכבי תל אביב אמש מול אריס סלוניקי, סלל את הדרך למפנה ופתח את הדלת לחלומות מחודשים על החזרת האליפות לקרית שלום. איך אמר אמש גורם במכבי תל אביב? "אנשים נכנסו לבלומפילד שפופים ועזבו אותו גאים. אוהדים הגיעו למשחק בחוסר ביטחון וחזרו הביתה באמונה שלמה באיביץ' ובשחקנים".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. דני מרון
זה לא רק הקאמבק. זהבי אתמול/דני מרון

עוד לפני הכניסה של ערן זהבי והשער המיוחד שלו, מכבי תל אביב הציגה דקות רבות טובות בזכות כמה שחקנים שחזרו ואחרים שנשכחו. ניר ביטון שהוחתם בקבוצה פתח אתמול את העיניים לרבים שלא ראו בו שובר שוויון. בזמן שכולם מדברים על בלם זר שלא הגיע, עלה ביטון לראשונה בהרכב ועשה משחק אדיר של שקט בכיסויים, בניית המשחק מאחור וכדורי עומק נהדרים לשחקנים הקדמיים. לידו במגרש היה דן גלזר לו חיכתה מכבי תל אביב כי את מחנה האימונים הוא פתח עם קרע בשריר. גם גלזר עלה לראשונה בהרכב וחילץ המון כדורים, כמו שהוא יודע לעשות. הלחץ שעשה על קשרי אריס התחיל הרבה התקפות של מכבי תל אביב.

לצד השניים שפתחו בהרכב לראשונה, היה גבי קניקובסקי בכל פינה במגרש. הוא החל כקשר שמאלי וסיים את המשחק כקיצוני על כל הקו במערך שלושת הבלמים. בשבוע שכולם דיברו על עדן קארצב, הוכיח קניקובסקי שמכבי תל אביב לא טעתה כשהביאה אותו באותה עסקת טרייד עם מכבי נתניה. הבישול שסידר לג'ורג'ה יובאנוביץ' בשער הראשון היה מלאכת מחשבת. החלוץ הסרבי גם זכה אמש למילים חמות אחרי שעבד מאוד קשה במחצית הראשונה מול הבלמים של אריס וקיבל את שכרו עם השער המצוין שהבקיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניר ביטון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
שובר שוויון. ניר ביטון/דני מרון

עכשיו הפנים של מכבי תל אביב לגומלין בסלוניקי. ולאדן איביץ' משוכנע מצד אחד שמכבי תל אביב יכולה לנצח גם בסלוניקי, אבל מעריך שעדיין הסיכויים של אריס לעבור טובים כמו הסיכויים של מכבי תל אביב לעבור לשלב הבא. "היחס הוא עדיין 50:50", אמר הסרבי לעיתונאים היווניים בסיום המשחק.

איביץ' יצטרך להכריע עד המשחק האם הוא פותח עם ערן זהבי בהרכב או שוב נותן לו לעלות מהספסל. איביץ' החמיא מאוד בסיום המשחק לסטיפה פריצה, אך יחד עם זה מקומו של החלוץ הקרואטי בקבוצה אינו מובטח. איביץ' הודה שהוא צריך שחקנים בתפקידים נוספים, כך שהמאמן לא יכול היה להתחייב שפריצה יישאר עד סוף העונה במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully