וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה החלה עם 0:2, טבריה מושלמת, תיקו דרמטי ליפו

עידן שמש כבש צמד עבור המלאבסים מול בני יהודה בגביע הטוטו, 0:2 גם לעולה מהצפון על הפועל רמת גן, יפו חילצה 1:1 מאדומים אשדוד בדקה ה-95

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.8/ספורט1

שבעה משחקים נערכו הערב (חמישי) במחזור השני של גביע הטוטו בלאומית והם הניבו 12 שערים - חמישה לפני הדקה ה-82 ועוד שבעה אחריה.

בבית א' הצליחה הפועל אום אל פאחם להשיג ניצחון 0:1 על הפועל עכו באצטדיון בסכנין, בזכות שער של המחליף אחמד רביע בדקה ה-86. גם הדרבי באצטדיון גרין הוכרע עם שני שערים מאוחרים, כאשר מכבי אחי נצרת גברה 0:2 על הפועל נוף הגליל מצמד של בנג'מין קוקו (84 ו-90). מוטי מלכה הורחק משורות המארחת (86).

העולה החדשה עירוני טבריה נותרה מושלמת בבית ב', כשניצחה 0:2 באצטדיון בעפולה את הפועל רמת גן. מתנאל טדסה קם מהספסל וסובב כדור חופשי נהדר אל החיבורים בדקה ה-70, תימור אביטן הכפיל בפנדל בדקה ה-82. הפועל כפר סבא, שהפסידה לטבריה ביום שני, נוצחה בביתה 2:0 גם על ידי הפועל עפולה, לזכותה כבשו אפיק כהן (9) ושחר הירש (90).

אחמד רביע שחקן הפועל אום אל פאחם חוגג שער. מאור אלקסלסי
נכנס וסידר ניצחון. אחמד רביע/מאור אלקסלסי

הפועל פתח תקוה החלה את העונה שלה עם 0:2 קליל על בני יהודה, ששוב הופיעה עם קבוצת נוער מחוזקת, כולל ז'ורדן פושה הנבחן. המלאבסים עברו בצהריים בבקרה וחלוץ הרכש עידן שמש הצטיין עם צמד (14 ו-41) וסידר שלוש נקודות בבית ג'.

דרמה הייתה בבית ד', כאשר המחליף אדיר מאיה הציל את מכבי קביליו יפו מהפסד עם 1:1 בדקה ה-95 מול הפועל אדומים אשדוד, אחרי ערבובייה בכדור קרן אליו עלה גם השוער גל נבון. אנר אושמנדי, המושאל ממכבי תל אביב, כבש בנגיחה למשקוף ופנימה בדקה ה-66. הפועל ניר רמת השרון ניצחה 0:1 בנס ציונה את מ.ס. כפר קאסם משער של המחליף עמנואל צימרמן שתי דקות לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אנר אושמנדי שחקן הפועל אדומים אשדוד חוגג שער. אריאל שלום
שער בכורה במדי אשדוד. אנר אושמנדי/אריאל שלום
אדיר מאיה שחקן מכבי קביליו יפו. אריאל שלום
השווה עבור יפו. אדיר מאיה/אריאל שלום

המחזור השלישי בגביע הטוטו של הליגה הלאומית ייערך ביום שני. הליגה עצמה תצא לדרך בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully