וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה החלה עם 0:2, טבריה מושלמת, תיקו דרמטי ליפו

עידן שמש כבש צמד עבור המלאבסים מול בני יהודה בגביע הטוטו, 0:2 גם לעולה מהצפון על הפועל רמת גן, יפו חילצה 1:1 מאדומים אשדוד בדקה ה-95

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.8/ספורט1

שבעה משחקים נערכו הערב (חמישי) במחזור השני של גביע הטוטו בלאומית והם הניבו 12 שערים - חמישה לפני הדקה ה-82 ועוד שבעה אחריה.

בבית א' הצליחה הפועל אום אל פאחם להשיג ניצחון 0:1 על הפועל עכו באצטדיון בסכנין, בזכות שער של המחליף אחמד רביע בדקה ה-86. גם הדרבי באצטדיון גרין הוכרע עם שני שערים מאוחרים, כאשר מכבי אחי נצרת גברה 0:2 על הפועל נוף הגליל מצמד של בנג'מין קוקו (84 ו-90). מוטי מלכה הורחק משורות המארחת (86).

העולה החדשה עירוני טבריה נותרה מושלמת בבית ב', כשניצחה 0:2 באצטדיון בעפולה את הפועל רמת גן. מתנאל טדסה קם מהספסל וסובב כדור חופשי נהדר אל החיבורים בדקה ה-70, תימור אביטן הכפיל בפנדל בדקה ה-82. הפועל כפר סבא, שהפסידה לטבריה ביום שני, נוצחה בביתה 2:0 גם על ידי הפועל עפולה, לזכותה כבשו אפיק כהן (9) ושחר הירש (90).

אחמד רביע שחקן הפועל אום אל פאחם חוגג שער. מאור אלקסלסי
נכנס וסידר ניצחון. אחמד רביע/מאור אלקסלסי

הפועל פתח תקוה החלה את העונה שלה עם 0:2 קליל על בני יהודה, ששוב הופיעה עם קבוצת נוער מחוזקת, כולל ז'ורדן פושה הנבחן. המלאבסים עברו בצהריים בבקרה וחלוץ הרכש עידן שמש הצטיין עם צמד (14 ו-41) וסידר שלוש נקודות בבית ג'.

דרמה הייתה בבית ד', כאשר המחליף אדיר מאיה הציל את מכבי קביליו יפו מהפסד עם 1:1 בדקה ה-95 מול הפועל אדומים אשדוד, אחרי ערבובייה בכדור קרן אליו עלה גם השוער גל נבון. אנר אושמנדי, המושאל ממכבי תל אביב, כבש בנגיחה למשקוף ופנימה בדקה ה-66. הפועל ניר רמת השרון ניצחה 0:1 בנס ציונה את מ.ס. כפר קאסם משער של המחליף עמנואל צימרמן שתי דקות לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אנר אושמנדי שחקן הפועל אדומים אשדוד חוגג שער. אריאל שלום
שער בכורה במדי אשדוד. אנר אושמנדי/אריאל שלום
אדיר מאיה שחקן מכבי קביליו יפו. אריאל שלום
השווה עבור יפו. אדיר מאיה/אריאל שלום

המחזור השלישי בגביע הטוטו של הליגה הלאומית ייערך ביום שני. הליגה עצמה תצא לדרך בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully