וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעשה את קפיצת המדרגה בצפון? יובל שניידרמן הושאל לגלבוע/גליל

4.8.2022 / 17:55

הגארד (20, 1.85) ששייך להפועל ירושלים משלים את הסגל הישראלי של רמי הדר: "נרגש להצטרף לקבוצה שידועה בפיתוח ישראלים צעירים"

אלכסנדר דז'יקיץ' מוצג כמאמן הפועל ירושלים/צילום: אבי רוקח עריכת וידאו: אביעד בלילי

הפועל גלבוע/גליל הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של יובל שניידרמן, ובכך השלימה את הסגל הישראלי לעונה הקרובה. הגארד (20, 1.85) ששייך להפועל ירושלים יקווה לעשות בגן נר את קפיצת המדרגה תחת קבוצתו החדשה של רמי הדר.

שניידרמן, שחקן נבחרת העתודה ב-2021, פתח את העונה שעברה בהפועל ירושלים אך במהלכה הושאל למכבי ראשון לציון וירדה איתה ליגה. כעת ייצא שניידרמן לתקופת התחשלות נוספות, וכאמור ישלים את הסגל הישראלי שכולל גם את בניה סרור, דניאל גואטה, צוף בן משה, עמית זיס, מירון רוינה וניב למפרט. עד כה בגזרת הזרים החתימה גלבוע/גליל את ג'סטין גורהם, פייטון וויליס, ג'וש פרקינס ורשארד אודומס.

שחקן הפועל ירושלים יובל שניידרמן בין שחקני הפועל גליל עליון אייזיאה אייזנדורף, איתי מושקוביץ. לילך וייס רוזנברג
בקרוב תחת רמי הדר. יובל שניידרמן/לילך וייס רוזנברג

המצטרף החדש אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להצטרף לקבוצה שידועה בפיתוח ישראלים צעירים כמו הפועל גלבוע/גליל. לא יכול לחכות כבר להיות על המגרש ולטרוף אותו יחד עם כל האוהדים המדהימים".

מאמנו רמי הדר בירך: "שמח על הצטרפותו של יובל שניידרמן לקבוצה. הדרך שבה יובל מתייחס למקצוע, היכולת והכישרון אמורים לתת לו את קפיצת המדרגה הנוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully