וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הפסידה לסרביה ברבע הגמר והודחה מאליפות אירופה

השחקנים של אלעד חסין הוליכו ב-17 הפרש במחצית, אך איבדו את הפער ברבע הרביעי בדרך ל-68:62. ישראל עדיין תוכל להגיע לאליפות העולם

אכזבה לנבחרת הנוער של ישראל שהפסידה היום (חמישי) לנבחרת סרביה ברבע גמר אליפות אירופה. הכחולים-לבנים פתחו נהדר והוליכו ב-17 הפרש במחצית, אך הסרבים קיזזו אט אט בהפרש ונטלו את ההובלה ברבע המכריע, כאשר השחקנים של אלעד חסין לא הצליחו להגיב. ניצחון לא רק היה מעלה את הנבחרת לחצי הגמר (בו לא הייתה מאז 1972), אלא גם היה מבטיח לה כבר הערב השתתפות באליפות העולם עד גיל 19 לראשונה אי פעם. אם הנבחרת תצליח להשיג את המקום החמישי במסגרת משחקי הדירוג, היא תצטרף לארבע הנבחרות שהגיעו לחצי הגמר באליפות העולם שתיערך בשנה הבאה.

בן אונצ'ה היה נהדר במחצית הראשונה, אותה ישראל סיימה ביתרון 22:39. ברבע השלישי הסרבים ניצלו חולשה התקפית של ישראל כדי להוריד את הפער עד מינוס 6. 6:50 דקות לסיום הפער לטובת ישראל נמחק לגמרי עם נקודות מתחת לסל של איליה מיליאשביץ' לטובת הסרבים, שהתקפה לאחר מכן עלו ליתרון ראשון לאחר זמן רב עם נקודות מהקו של ג'ורג'ה צ'ורצ'יץ' שדייק פעמיים וקבע 54:56 לבלקנים.

שחקני נבחרת הנוער של ישראל נועם יעקב ועידו מנצ'ל מול נבחרת סרביה. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
מחצית ראשונה חלומית לא הספיקה לישראל/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

האזינו: אור שקדי על המשחק של נבחרת הנוער

השחקנים של אלעד חסין התקשו לעשות נקודות גם כאשר הצליחו להשיג עצירות, אך קיבלו החלטות לא נכונות ורשמו מספר איבודים וגם החטאות רבות מקו העונשין. שלשה של יואב ברמן קבעה 62:59 בלבד לרעת הנבחרת, אך מיליאשביץ' קבע 62:67, 34 שניות לסיום וחסין הזעיק פסק זמן. ישראל לא הצליחה לעשות שום דבר משמעותי בזמן שנותר וירדה מנוצחת בדרך למאבקי המיקום.

קלעו לישראל: נועם יעקב 17 נקודות ו-10 ריבאונדים, בן אונצ'ה 13, עמית מנחם 11, יואב ברמן ו-10 ריב', ניב אבידן, מאור נקרשביץ' ועידו מנצ'ל 3 כ"א.

בלטו בסרביה: איליה מיליאשביץ' 16 ו-8 אסיסטים, מרקו סרנאץ' 14 ו-11 ריבאונדים, ג'ורג'ה צ'ורצ'יץ' 13, לזאר דג'וקוביץ' 8 ו-15 ריב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully