וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קארצב לדינמו מוסקבה? רותמים את העגלה הרבה לפני הסוסים"

המכשולים הנובעים מעניין העברת הכספים מרוסיה גורמים לנתניה להאמין שעסקת המכירה רחוקה מלהיסגר, אם בכלל. היהלומים לא אהבו את התנהלות הקשר, שדיווח על כאבים ברגלו ולא התאמן כשהבין שהמגעים תקועים: "שיעשו אחד ועוד אחד"

תקציר הפסדה של מכבי נתניה 1:0 לאיסטנבול בשאקשהיר במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

עסקת העברתו של עדן קארצב לדינמו מוסקבה הרוסית מעסיקה את ראשי מכבי נתניה כבר למעלה מחודש, והבוקר (חמישי) היה במועדון מי שהעריך שהסיכויים לסגירת העסקה נכון לעכשיו נמוכים מחמישים אחוז בשל קשיים לא מעטים שיש בעניין המכירה: "מישהו רותם את העגלה הרבה לפני הסוסים".

מסתבר שהפנייה הראשונה של נציגי דינמו מוסקבה בעניינו של קארצב היתה כבר בתחילת חודש יולי, אך הם נדחו על הסף בעיקר בשל העובדה שמכבי נתניה הייתה ערב ההמראה למחנה האימון בהנוגריה כחלק מההכנות לקראת צמד המשחקים נגד איסטנבול בשקשהיר הטורקית במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג. הרוסים לא אמרו נואש ויום לפני משחק החוץ של נתניה באיסטנבול (ב-18 ביולי) הגיע מסר ישיר מדינמו מוסקבה. גם אז דחו ראשי נתניה את הפנייה.

הניסיונות של הרוסים הגיעו כמובן גם לנציגיו של קארצב ולשחקן עצמו ובנתניה היה מי שסיפר שקארצב שלח רמזים שאם לא יובטח לו שינוהלו מגעים אמיתיים עם הרוסים, הוא לא יסכים לשחק בשני המשחקים נגד הטורקים. נציגיו של הקשר, ואפילו אביו, ניסו כל העת לנהל מגעים מול ראשי מכבי נתניה במטרה לקבל את ברכת הדרך לשחרורו של קארצב, שסומן כאחד משחקני המפתח בסגל של בני לם, במטרה להוציא את עיסקת ההעברה לפועל בהקדם האפשרי.

עדן קארצב שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
המעבר ייצא לפועל? קארצב/ברני ארדוב

אנשי נתניה לא אהבו את התנהלותו של הקשר בשבוע האחרון ואף סיפרו שלפני יומיים, כשהובן שהמגעים מול דינמו תקועים, קארצב דיווח על כאבים בשריר רגלו ולא התאמן. "אנחנו לא רומזים על כלום. כל אחד שיעשה אחד ועוד אחד, יגיע לפתרון הקל", אמר גורם במועדון.

ברגע שקארצב לא התאמן, יומיים לפני משחק הגומלין החשוב מול בשקשהיר, הבינו במועדון שכל עניין אופציית המעבר לרוסיה הופך להיות נושא השיחה המרכזי במסדרונות מתחם האימונים, ובצוות המקצועי אף רמזו שזה פוגע בהכנות למשחק החשוב. בנתניה הבינו שאין מנוס מלנהל משא ומתן אמיתי למרות שאף אחד, מהבעלים אייל סגל, דרך אנשי ההנהלה ועבור באלמוג כהן ובני לם, לא באמת רצה לשחרר את קארצב מהסגל, בלי קשר לגובה הסכום שיכנס לקופת המועדון.

כבר בתחילת המגעים הובהר לנציגיו של קארצב על תנאים ברורים וחד משמעיים בכל הנוגע למשא ומתן, בעיקר בשל הבידוד של רוסיה מעולם הכדורגל האירופי, לצד הבידוד הרוסי גם בעולם הבנקאות והפיננסים ששורר מאז המלחמה נגד אוקראינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עדן קארצב, בני לם, אלמוג כהן, מכבי  נתניה. ברני ארדוב
היהלומים לא אהבו את ההתנהלות. קארצב עם בני לם ואלמוג כהן/ברני ארדוב

למרות הרעש שהיה סביבו בשבוע שעבר, קארצב בסופו של דבר גם פתח במשחק שהסתיים בהפסד 1:0 ובהדחה כואבת מאירופה. שלא לציטוט כמובן, היו לא מעט גורמים בנתניה שהתאכזבו מההופעה החלשה של הקשר בגומלין שנערך בנתניה וכבר היה ברור שכל נושא המעבר לדינמו מוסקבה הוציא אותו מפוקוס.

על אף שהמשא ומתן היה רק בראשיתו וההסכמה היחידה הייתה רק על סכום ההעברה שישלמו הרוסים, הקשר כבר סיפר לחלק מחבריו על המעבר המסתמן והדברים כמובן הודלפו ויצאו לכל התקשורת. גורם בנתניה סיפר שבמועדון הופתעו מאוד לגלות שקארצב המריא יחד עם סוכניו למוסקבה עוד בטרם נחתמה העסקה והושגו הבנות כספיות ואחרות בין הצדדים.

שחקן מכבי נתניה עדן קארצב. ברני ארדוב
בסביבת השחקן עוד אופטימים. קארצב/ברני ארדוב

כל השתלשלות העניינים וכן המכשולים העומדים בהוצאת העסקה לפועל, בפן הפיננסי ובעניין העברת הכספים מרוסיה לחשבון של נתניה, גורמים לאנשי המועדון להאמין בשלב זה שהעסקה רחוקה מאוד מלהיסגר אם בכלל. בנתניה נעזרו בימים האחרונים במומחים מעולם הפיננסים והבנקאות העולמית על מנת לוודא את כל נושא העברת הכספים מרוסיה אל מחוץ למדינה. הבוקר הוסיף גורם במועדון והדגיש באופן חד משמעי: "עד שלא נראה את כל הסכום אצלנו בחשבון, לא נחתום על שחרורו של עדן, עם כל הרצון הטוב שלנו ועם כל הכבוד לחלום של השחקן להתקדם".

קולו של הבעלים אייל סגל טרם נשמע עד כה, אך גורם המקורב אליו היום הבהיר שאם הבעלים היה יודע שדבר העסקה יודלף החוצה, עוד בטרם נסגרו סופית פרטי ההסכם, הוא לא היה מגמיש את עמדתו כלפי השחקן ומשפחתו ולא היה מאפשר את המשך המגעים.

לצד הפסימיות השוררת בסביבת מכבי נתניה, בסביבתו של הקשר דווקא הביעו אופטימיות היום שהעסקה תיסגר ותצא לפועל. "לדינמו מוסקבה לא תהיה שום בעיה להעביר את הכספים עליהם יסכמו במסגרת עסקת העברתו של קארצב. רק לפני שבוע העבירה דינמו סכום של שני מיליון יורו למילאן האיטלקית, כך שלא תהיה כאן שום בעיה ואין פה מכשול. נכון שהעסקה לא סגורה אבל אנחנו מאמינים שהכל יסתדר בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully