וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בבני ריינה: אדהם האדיה יקבל בשבוע הבא את אישור הפרו

המשמעות: המאמן יוכל לעמוד על הקווים בליגת העל. שביעות רצון אצל העולה החדשה לאחר ה-1:3 על הפועל חיפה, נמשכים המאמצים לצירוף קשר זר, בנסון שילונגו יקבל צ'אנס גם מול חדרה

תקציר גביע הטוטו: בני ריינה - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

שביעות רצון גדולה נרשמה במכבי בני ריינה, אחרי ניצחון הבכורה שהשיגה אמש (רביעי) הקבוצה - 1:3 נגד הפועל חיפה בגביע הטוטו. ריינה, שעלתה העונה לליגת העל, הרשימה בחלקים גדולים של המשחק ולמרות שהסגל רחוק מלהיות מושלם, היא רשמה ניצחון בהחלט נאה.

ראשי המועדון קיבלו לפני המשחק את אישור בקרת התקציבים לכך שעניין התקציב סודר ואושר סופית, אחרי שיושב הראש סעיד בסול הפקיד ערבות אישית בגובה של חמישה מיליון שקל כפי שנדרש. כעת מאמינים שגם אישור הניהול התקין יתקבל בהקדם מרשם העמותות של רשות התאגידים ואז תוכל העמותה לקבל גם את ההקצבות והכספים שמגיעים לה מגופים שונים.

נושא נוסף שמעסיק את אנשי ריינה הוא עניין תעודת הפרו שחסרה למאמן אדהם האדיה, שאמש ישב ביציע, בזמן שעוזרו עודד קוטר עמד על הקווים. האדיה קרוב מאוד לקבל את אישור ההרשמה לקורס הפרו, אחרי שעבר בהצלחה שני ראיונות קבלה לקורס וכעת נותר לו עוד ראיון סופי ביום ראשון הקרוב ולאחריו יקבל את אישור ההצטרפות לקורס, מה שיסלול את דרכו לקבלת אישור לעמוד על הקווים בליגת העל.

ירון הוכנבוים, סעיד בסול, אדהם האדיה מכבי בני ריינה. דני מרון
קרוב לחזור לקווים. האדיה ביציע לצד הוכנבוים והיו"ר סעיד בסול/דני מרון

בריינה ממשיכים במאמצים לחזק את הסגל ולצד השיחות המתקדמות עם החלוץ אוסמה חלאיילה ממכבי תל אביב, מנסים בצוות המקצועי לצרף עוד קשר זר. מי שבינתיים יקבל הזדמנות מחודשת הוא החלוץ בנסון שילונגו, שכבר קיבל הודעה שהוא רשאי לחפש קבוצה, אך בריינה הוחלט לתת לו עוד צ'אנס להוכיח את יכולתו והוא ישחק גם במשחק גביע הטוטו הבא נגד הפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully