וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ני סימס תחזק את נבחרת ישראל ביורובאסקט 2023

4.8.2022 / 10:33

השחקנית המצטיינת של ליגת העל בכדורסל נשים בעונה שעברה סיימה את הליך אזרוחה ותחזק את הנבחרת באליפות שתיערך בארץ: "גאה להיות חלק מנבחרת ישראל וחלק ממשפחת הכדורסל הישראלי לתמיד"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 4.8/ספורט1

איגוד הכדורסל הודיע היום (חמישי) כי ג'ני סימס, שחקנית הפועל ראשון לציון בעונה שעברה ואליצור חולון החל מהקיץ הנוכחי, תייצג את ישראל ביורובאסקט 2023 שייערך בארץ. בימים האחרונים הושלם הליך אזרוחה של סימס והיא תקבל דרכון ותעודת זהות כשתגיע ארצה בקרוב עם סיום משחקי ליגת ה-WNBA, שם היא משחקת עם פיניקס מרקורי ועשויה להגיע איתה לפלייאוף.

סימס הגיעה לישראל לראשונה בתחילת עונת 18\2017 ושיחקה באליצור רמלה והפועל פתח תקוה, בהמשך עברה בבני יהודה ובא.ס. רמת השרון, ובעונה האחרונה הצעידה את הפועל ראשון לציון לזכייה היסטורית בגביע המדינה, שם נבחרה ל-MVP, ולסדרת גמר הפלייאוף בליגה שבה היא נבחרה לשחקנית המצטיינת.

ג'ני סימס, הפועל ראשון לציון. מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
תחזק את נבחרת ישראל באליפות אירופה. ג'ני סימס/אתר רשמי, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מאיגוד הכדורסל נמסר: "אנחנו מבקשים לפני הכל להודות לשרת הפנים איילת שקד, שהבינה את הצורך שלנו בסימס כדי לחזק את נבחרת ישראל לקראת המשימה החשובה של אליפות אירופה, ולרב גלויברמן שסייע ככל יכולתו. אנו רוצים להעמיד נבחרת חזקה ותחרותית באליפות שתתקיים בארץ, ומבינים שכדי לעשות זאת צריך לחזק את הנבחרת. ג'ני הראתה בשנותיה כאן מחויבות גדולה, רצון אדיר וגרף שיפור מתמיד, ואנחנו בטוחים שתסייע לנבחרת ולנו לקדם את כדורסל הנשים בישראל".

סימס מסרה משיחה מארצות הברית: "אני משחקת כדורסל מקצועני שש שנים, מהן חמש בישראל. העובדה שאני משחקת בישראל עזרה לי לפתח את עצמי לשחקנית ולאדם שהפכתי להיות היום. אני שמחה וגאה להיות חלק מנבחרת ישראל וחלק ממשפחת הכדורסל הישראלי לתמיד. אל אל ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully