וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרם הסתיים: "מכבי פנאטיקס" יעודדו במשחק נגד אריס סלוניקי

4.8.2022 / 10:12

ארגון האוהדים, שלא עודד במשחקי הקבוצה העונה במחאה על הרחקת אוהדים, הגיע לפשרה עם המועדון וישוב לבלומפילד כבר הערב (20:00, ספורט4)

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.8/ספורט1

מכבי תל אביב עוד רחוקה מלהיות מוכנה לעונה וניתן היה לראות את זה גם בשלושת משחקיה הקודמים נגד מכבי נתניה בגביע הטוטו ומול זירה בסיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג, אבל לשמחתה היא תזכה לחיזוק משמעותי כבר הערב (חמישי, 20:00, ספורט4) במשחק מוקדמות הסיבוב השלישי נגד אריס סלוניקי, כי ליציעים יחזרו חברי ארגון "מכבי פנאטיקס" - משמע שהקבוצה תזכה לראשונה העונה לתמיכתם ולעידוד מיציעי אצטדיון בלומפילד.

"אנחנו שמחים לבשר שלאחר מרתון שיחות ומעורבות של גורמים שונים במועדון, מצאנו את העמק השווה. בדיוק בזמן", הודיע הבוקר הארגון, "מעבר למשחק החשוב היום, היה לנו חשוב להבין שהמועדון נמצא בצד האוהדים שנאלצים להגיע מדי שבוע ולראות את תרבות העידוד של כולנו מחוסלת בצורה שיטתית".

יש לציין שחברי הארגון לא יישבו הערב בשערים 10/11, בצעד חד פעמי, וזאת מכיוון שהכרטיסים ליציע מאחורי השער למשחק הערב כבר אזלו, ואילו לשער 8 עליון נותרו כרטיסים רבים - ושם יתמקמו חברי הארגון והאוהדים שבעקבות המחאה טרם רכשו כרטיס וירצו להצטרף אליהם.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"חיזוק משמעותי" נגד אריס. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

במקרה או שלא, שני משחקי הבית הקודמים של מכבי תל אביב העונה, שבשניהם הקבוצה כמעט שלא זכתה לעידוד מהיציעים לאור חסרונו של ארגון האוהדים המוביל, הסתיימו בתוצאות תיקו מאופסות. אמש, אחרי תקופה שבה נערכו שיחות והיו ניסיונות להגיע לפשרה, הצליחו הצדדים להגיע לסיכום בכל הנוגע לאוהדים המורחקים.

החרם של ארגון "מכבי פנאטיקס" בשלושת השבועות האחרונים נבע כתוצאה מהרחקת אוהדים על הדלקת אמצעים פירוטכניים ובעיקר על כך שמכבי תל אביב עומדת על שלה ולא מוכנה לבטל או לכל הפחות לקצר את ההרחקות של אוהדי הקבוצה, כמו גם חוסר התמיכה בקהל מול גופי השיטור והאבטחה.

"הנהלת המועדון נלחמת החליטה שוב להילחם בקהל שלה וכנראה שמצד המועדון אין הבנה אמיתית לחשיבות הקהל והם מחפשים סגנון אחר של אוהדים", נכתב בהודעת הארגון בתחילת השבוע, "הנהלה צריכה להבין שתפקידה לא להרחיק אוהדים, לא נקבל את הרדיפה אחרי חברי הארגון". כאמור לעיל, הצדדים הגיעו לפשרה שמאפשרת את חזרת הארגון ליציעים.

"היום בערב מכבי יוצאת למלחמה.. היום בערב בלומפילד ירעד כמו שבחיים לא רעד. היום בערב נכנסים ליציע, מכניסים פלאפון לכיס, לא יושבים לדקה, לא סותמים את הפה. הולך להיות קרנבל!", סיכמו הפנאטיקס בהודעתם הבוקר ובקריאה לקהל הרחב להגיע, לתמוך ולעודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully