וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: טליה אילת בגמר אליפות העולם בקיאקים

חותרת הקאנו העפילה באליפות העולם הראשונה שלה לגמר. הכדורידן ליעד מסיקה הותיר רושם טוב בגרמניה, אבל יחזור לארץ להשלים את לימודיו

טליה אילת. אירן שפיר,
טליה אילת/אירן שפיר

חותרת הקאנו טליה אילת העפילה באליפות העולם הראשונה שלה לגמר לאחר שסיימה את חצי הגמר במקום השלישי בזמן של 1:14.31 דקות. טליה, חברת בית הלוחם תל אביב, מתאמנת עם ויטלי דרוזד במרכז דניאל לחתירה בת"א.

חותר הקיאק רון הלוי מבית הלוחם חיפה, המתאמן בעמק הירדן עם רועי לב, סיים את חצי הגמר במקום הרביעי בתוצאה 47:09 שניות והעפיל לגמר ב'. הגמרים יתקיימו ביום שישי ב-17:15 ו-17:44 זמן ישראל. טליה תתחרה בהמשך האליפות גם בקיאקים.

ליעד מסיקה מגרמניה. יחצ,
הותיר רושם טוב. ליעד מסיקה/יחצ

ליעד מסיקה, נכדו של מאמן הכדורגל זאב זלצר, נבחן בימים האחרונים בקבוצות הנאו, קבוצת ה-U19, אשר סיימה בעונה שעברה במקום השישי בבונדסליגה הראשונה לנוער. ליעד מסיקה משתלב מצויין והמאמן יאן גרסטר התרשם ממנו מאוד מבחינה מקצועית וחברתית, ואף צירף אותו לאימוני הקבוצה הבוגרת אשר משחקת בליגה השלישית בגרמניה. המאמן ביקש לבדוק אפשרות שליעד יצטרף גם העונה לסגל המועדון, אבל הובהר לו ע"י זלצר שליעד עולה לכיתה י"ב וחייב לחזור לסיים את לימודיו. רק בשנה הבאה הוא יוכל להצטרף לקבוצת הנאו.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully