וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער גברה 58:65 על פולין ועלתה לרבע גמר אליפות אירופה

נועם יעקוב הוביל את הנבחרת לשמונה האחרונות לראשונה מזה 17 שנה כשהיה רחוק אסיסט אחד מטריפל דאבל. סרביה ממתינה, ניצחון נוסף וישראל באליפות העולם

אחרי שנבחרת העתודה הגיעה לחצי גמר אליפות אירופה בפעם הרביעית ברציפות, הדור הבא של הכדורסל הישראלי ממשיך בקיץ המוצלח שלו. היום (רביעי) היה זה תורה של נבחרת הנוער, שהבטיחה את מקומה ברבע גמר אליפות אירופה עד גיל 18 אחרי שגברה 58:65 את פולין.

הנבחרת של אלעד חסין נהנתה מיתרון קטן בסוף הרבע הראשון, ואחרי שראתה את הפולנים הופכים את התוצאה לקראת סיום המחצית היא נעלה את הרבע השני בריצת 0:8 וירדה להפסקה ביתרון 28:34.

המומנטום הישראלי לא נעצר עם החזרה למחצית השנייה והכחולים לבנים עלו ליתרון דו ספרתי. ההפרש כבר הגיע בשיאו ל-17 נקודות כשמונה דקות לסיום, הפולנים קיזזו מעט מההפרש אך לא מעבר לכך. מי שהוביל את ישראל היה נועם יעקוב - הכישרון ששייך לווילרבאן התקרב לטריפל דאבל כשקלע 16 נקודות, ליקט 10 ריבאונדים וחילק 9 אסיסטים.

נועם יעקוב, שחקן נבחרת הנוער של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
ישראל ברבע הגמר. נועם יעקוב/אתר רשמי, fiba.com

בזכות הניצחון והבטחת המקום בין שמונה האחרונות לראשונה מזה 17 שנה, ישראל לא נשרה למשחקי הדירוג ובכך הבטיחה את הישארותה בדרג א'. אגב, הפעם האחרונה בה ישראל הייתה ברבע הגמר, בנבחרת הנוער שיחקו עומרי כספי, יוגב אוחיון, אלישי כדיר וטל דן.

ישראל תפגוש ברבע הגמר את סרביה, שהביסה 56:80 את מונטנגרו, כאשר העפלה לחצי הגמר שווה גם מקום באליפות העולם עד גיל 19 שתיערך בשנה הבאה בהונגריה.

קלעו לישראל: נועם יעקוב 16 (10 ריבאונדים, 9 אסיסטים), בנג'מין אונצ'ה 13, יואב ברמן 12, מאור נקרשביץ' 10, עמית מנחם 8, ניב אבידן 4, עידו מנצ'ל 2. שותפו ולא קלעו: אלון מיכאלי, יאיר דוברת, איליי דולינסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully