וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו בהלם במשחק הראשון בבאר שבע, אנחנו חזקים יותר העונה"

מאתיה בוטאני, שחקן לוגאנו שבישל ב-2017 בהפסד בבירת הנגב, בריאיון לקראת המפגש במוקדמות הקונפרנס (חמישי, 21:00, ספורט1): "היום אנחנו קבוצה מנוסה יותר"

תקציר: דינמו מינסק - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע הודחה רשמית משלב הבתים של הליגה האירופית בעונת 2017/18 בעקבות הפסד חוץ בשווייץ, 1:0 ללוגאנו. חודשיים קודם לכן, במשחק פתיחת שלב הבתים של אותה עונה, ניצחה קבוצתו של ברק בכר באותם ימים 1:2 את אותה לוגאנו. מחר (חמישי, 21:00, ספורט1) ייפגשו שתי הקבוצות פעם נוספת, הפעם במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג.

מי שמצפה מאוד למפגש מול החבורה של אליניב ברדה הוא מאתיה בוטאני, הקשר/חלוץ השוויצרי שעלה מהספסל ובישל בהפסד בבירת הנגב ופתח בניצחון כעבור חודשיים בשווייץ. היום הוא התראיין לקראת המפגש החשוב ללוגאנו, שהעפילה לשלב בתים אירופי לראשונה בתולדותיה בעונה שבה פגשה את הפועל באר שבע ומאז 2019/20 לא עשתה זאת שוב.

מאתיה בוטאני, שחקן לוגאנו. JACK GUEZ/AFP, GettyImages
"מנוסים יותר". בוטאני בביקור הקודם בבירת הנגב/GettyImages, JACK GUEZ/AFP

"המשחק הראשון נגד הפועל באר שבע גם היה הראשון שלנו באירופה", משחזר בוטאני, "אני זוכר שהיינו דיי נסערים לפני המשחק וגם לכר הדשא עלינו בהלם. באר שבע זכתה לתמיכה גדולה ואנחנו רק במחצית השנייה הצלחנו לצאת מההלם. במשחק שאירחנו, מצד שני, כבר השגנו ניצחון חשוב - גם אם לא עזר לנו להעפיל שלב".

חמש שנים חלפו מאז אותם מפגשים וכמובן שדברים רבים השתנו, אבל בוטאני מבהיר: "הפועל באר שבע קבוצה קשוחה מאוד שרגילה להשתתף במסגרות אירופיות, אבל גם אנחנו חזקים יותר מבעבר. אנחנו גם קבוצה מנוסה יותר מאשר במפגשים הקודמים נגד הפועל באר שבע ואנחנו מקווים להצליח יותר. זכינו בגביע בעונה שעברה וזה הרים לנו את הביטחון".

עוד אמר על הפועל באר שבע לסיכום: "ניתחנו אותה, זו קבוצה טובה, שמשחקת כדורגל התקפי ויש לה גם שחקנים זרים מעניינים. קשה לומר אם הם יגיעו ללוגאנו כדי לנצח או אולי יעדיפו ללחוץ אותנו בניסיון להעביר את ההכרעה לגומלין בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully