וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב חתמה על הסכם חסות ראשי עם "ויגן פרינדלי"

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 12:03

העמותה שחרתה על דגלה את קידום אורח החיים הטבעוני בישראל, תתרום מיליון שקלים לאדומים והקבוצה תיקרא "הפועל ויגן פרינדלי תל אביב". במהלך העונה יתונססו מסרים בנושאי איכות הסביבה וטבעונות על מדי הקבוצה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.8/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (רביעי) על הסכם חסות ראשי חדש עם עמותת "ויגן פרינדלי", כשהלוגו של העמותה יתנוסס על מדי הקבוצה והקבוצה תיקרא באופן רשמי "הפועל ויגן פרינדלי תל אביב". העמותה חרתה על דגלה את קידום אורח החיים הטבעוני בישראל. האדומים סיימו לאחרונה את ההתקשרות עם חברת SP מצר, וסכום ההסכם החדש הוא כמיליון שקלים.

למעשה, "ויגן פרינדלי" יהיו הספונסר הראשי של הפועל תל אביב אך ורק במשחקי הליגה, כאשר האדומים במגעים מתקדמים עם ספונסר ראשי נוסף למשחקי היורוקאפ. חדר ה-VIP של האדומים יהיה השנה טבעוני לחלוטין, אך לעומת זאת המזנון בדרייב אין אינו באחריות הקבוצה, כך שהוא לא צפוי להיות על בסיס טבעוני.

בר טימור, עידן זלמנסון, שחקני הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
האדומים יפרסמו מסרים בנושאי איכות הסביבה טבעונות/אודי ציטיאט

בהודעת הקבוצה נכתב: "הסכם החסות החדש, שנחתם בין הפועל ת"א ועמותת ויגן פרנדלי, הוא חיבור ראשון מסוגו בישראל בין שתי עמותות, שיפעלו יחד למען עתיד טוב יותר ותזונה בריאה יותר.
שווי העסקה ובעלות החסות הראשית אשר נחתמה בין קבוצת הכדורסל הפועל ת"א ועמותת ויגן פרנדלי היא כמליון שקלים, ובמהלך העונה הקרובה יפעלו יחד שתי העמותות לקידום אורח חיים בריא יותר וצמצום תזונה מן החי, הפוגעת באקלים ובבעלי החיים. יחד, צפויות העמותות לערוך מגוון רחב של פעילויות, ועל מדי השחקנים יתנוסס לוגו 'ויגן פרנדלי'. לאורך העונה מסרים בנושאי איכות סביבה וטבעונות יתנוססו על מדי הקבוצה, הפרקט, המסכים, במזנון האולם ובאירועים הקבוצה השונים".

"החיבור בין ויגן פרנדלי והפועל תל אביב הוא טבעי ומתבקש, כאשר גם אנחנו וגם הקבוצה פועלים תמיד כדי לקטוף את ההישג הגדול הבא, לפרוץ גבולות ולהפוך את הבלתי אפשרי - לאפשרי", אמר בהודעת המועדון מנכ"ל ומייסד "ויגן פרינדלי" עמרי פז, "ויגן פרנדלי גאה על שיתוף הפעולה, שיעלה את המודעות לאורח חיים טבעוני וצמצום תזונה מן החי לכל בית בישראל, כדי שיחד, נוכל ליצור פה עתיד טוב יותר. צריכת מזון מן החי מביאה לפגיעה קשה באקלים, ואנחנו מאמינים שתודעה ציבורית גבוהה לנושא תוכל להביא שינוי".

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן הוסיף: "הסיפור של ויגן פרנדלי דומה לסיפורה של הפועל תל אביב. בשני המקרים, מדובר בעמותות שקמו מאהבה, ופועלות כל העת כדי להגיע להישגים חדשים. הפועל תל אביב שמחה ומברכת על שיתוף הפעולה החשוב הזה, שמבקש להביא עתיד טוב יותר לכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully