וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוכן לבגוד בנאפולי: דריס מרטנס סירב להצעת יובנטוס

בארץ המגף פורסם שהבלגי יעזוב את איטליה כדי לא לפגוע ברגשות אוהדי הקבוצה בה שיחק בתשע השנים האחרונות. קוסטיץ' על הפרק, היום צפויה פגישה עם נציגי רספאדורי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.8/ספורט1

אכזבה נוספת ליובנטוס. מסימיליאנו אלגרי ממשיך לחפש חיזוק להתקפה אחרי שאת הקבוצה עזבו הקיץ בין השאר פאולו דיבאלה, אלברו מוראטה ופדריקו ברנרדסקי, אבל הבוקר (רביעי) נכתב בעיתון האיטלקי "גאזטה דלו ספורט" שמועמד נוסף לקבוצה כבר לא על הפרק, וזה בעקבות סירובו להצטרף לגברת הזקנה.

ביובנטוס בחנו לאחרונה את אפשרות צירפו של דריס מרטנס, הבלגי בן ה-35 שסיים את חוזהו בנאפולי והפך לשחקן חופשי, ובסופו של דבר גם פנו אליו על פי הפרסומים, אלא שמרטנס, אחרי מחשבה ארוכה בנושא, סירב להצטרף ליובנטוס בטענה שהוא "לא רוצה לבגוד באוהדי נאפולי" - משמע שהוא צפוי לעזוב את ארץ המגף. נטען גם כי מרטנס, להפתעת רבים, סירב להצעה על אף שזו הייתה בגובה 5 מיליון יורו נטו לעונה.

פיליפ קוסטיץ' שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
גם הוא בין המועמדים ליובנטוס. קוסטיץ'/רויטרס

לאור סירובו של מרטנס, מסתמן שיובנטוס תפנה לפיליפ קוסטיץ', הקיצוני השמאלי של איינטרכט פרנקפורט. הסרבי היה במו"מ מתקדם עם ווסטהאם בשבועות האחרונים, אלא שכעת מדווח שהוא משהה את המעבר ומחכה להצעה מיובנטוס - ואף עדכן את ראשי הפטישים בנושא שזו הסיבה להפסקת המגעים. חוזהו של קוסטיץ' בן ה-29 באיינטרכט פרנקפורט יסתיים בתום העונה הקרובה, כך שהוא צפוי לעלות כ-15 מיליון יורו, בין אם תהיה זו ווסטהאם או יובנטוס שתסכים לעמוד בתג המחיר שהציבו הגרמנים.

שחקן התקפה נוסף שעשוי להצטרף ליובנטוס בקרוב זהו חלוץ ססואולו ג'אקומו רספאדורי, עליו מתנהל בימים האחרונים מאבק עם נאפולי. היום צפויה פגישה עם נציגיו של החלוץ בן ה-22, שלא יימכר בפחות מ-40 מיליון יורו אחרי שססאולו אפשרה לחלוץ אחר שלה, ג'אנלוקה סקמאקה, לעבור לווסטהאם בעסקה שמוערכת בכ-42 מיליון יורו. נאפולי הייתה הראשונה לפנות לרספאדורי, אבל הפגישה היום עם אנשי יובנטוס בהחלט עשויה להפוך את הקערה על פיה.

כידוע, בהנחה שהביאנקונרי אכן יצליחו לשים את ידם על אחד המועמדים לחיזוק הקבוצה כבר ב-48 השעות הקרובות, לא מן הנמנע שהוא יגיע איתה לישראל בסוף השבוע לקראת המשחק נגד אתלטיקו מדריד ביום ראשון באצטדיון בלומפילד (21:30, ישיר בספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully