וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מברצלונה למ.ס. אשדוד: החבר של פאטי וגאבי ישחק נגד נס ציונה

3.8.2022 / 9:00

פקה פולו הפציץ בנוער, שיחק במילואים של מועדון הפאר והתאמן עם הבוגרים תחת רונאלד קומאן. אחרי שהחליט לחוות את הכדורגל מחוץ לספרד, הערב (20:00, ספורט1) הוא ירוץ ויבעט באצטדיון רמת גן על תקן נבחן אצל רן בן שמעון

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.8/ספורט1

מ.ס. אשדוד רשמה למשחק גביע הטוטו מול סקציה נס ציונה הערב (רביעי, 20:00, ספורט1) את פקה פולו, ששיחק בברצלונה ב' ונחשב לפני שלוש שנים לאחד החלוצים עם הפוטנציאל הכי גדול בספרד. פקה נחת בארץ לפני כמה ימים מתוך כוונה לצאת מחוץ לספרד ולחוות חוויות אחרות בכדורגל. הספרדי בן ה-21 משחק כחלוץ מרכזי וגדל במחלקת הנוער של בדאלונה הסמוכה לברצלונה.

בקבוצה עד גיל 19 היה הכובש המצטיין בליגה בה שיחקו בין היתר ברצלונה ואספניול, והבלאוגרנה החליטו לרכוש אותו. הוא שיחק בנוער של ברצלונה לצד אילאש מוריבה ואנסו פאטי ובהמשך עבר לברצלונה ב' שם שיחק עם שמות כמו גאבי וניקו. כשאימן את ברצלונה, רונאלד קומאן לקח אותו למספר אימונים בקבוצה הראשונה ושם עליו את העין לפני שעזב את המועדון.

בעונת 2018/19 שיחק עם קבוצת הנוער של בארסה שהגיעה עד חצי גמר ליגת האלופות וכבש ב-0:2 על אינטר בחוץ בשלב הבתים. את השער אגב, בישל לו פאטי. בעונה החולפת רשם 22 הופעות בברצלונה ב' בליגה השלישית בספרד ומצא את הרשת פעם אחת.

פקה פולו במדי ברצלונה ב'. Quality Sport Images, GettyImages
שיחק עם ברצלונה בליגת האלופות לנוער וכבש נגד אינטר/GettyImages, Quality Sport Images

פקה מתאמן באשדוד כבר כמה ימים ובמועדון הכינו לו אתמול חולצת משחק כדי שישחק הערב על תקן נבחן במשחק הרשמי הראשון של הקבוצה מול נס ציונה. רן בן שמעון והצוות שלו כבר מאוד מתרשמים מהשחקן שכובש באימונים ובקבוצה יצטרכו להחליט האם להחתים את השחקן שיכול לספר בחדר ההלבשה של הקבוצה על הכוכבים הצעירים של ברצלונה, אלה שאמורים להוביל אותה לשינוי הגדול שמתכנן ז'ואן לאפורטה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully