וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק חייהם" של שחקני אפולון? בסרביה כבר מתכוננים לחיפה ולבכר "המבריק"

בקפריסין מנסים לדרבן את לימסול לפני המשחק מול האלופה (20:00, ספורט2), אבל הכוכב האדום כבר מחכה לירוקים ובסרביה מחמיאים למאמן: "הפך למומחה"

תקציר ה-0:4 של מכבי חיפה על אולימפיאקוס ביוון/ספורט1

בקפריסין יודעים שעבור שחקני אפולון לימסול, המשחק הערב (20:00, ספורט2) נגד מכבי חיפה הוא "רגע האמת הגדול של הקריירה" - כפי שתואר הבוקר בתקשורת המקומית על ידי גורם במועדון.

"המוטיבציה של שחקני אפולון עצומה. הם יודעים שהם יכולים לחולל בחיפה ערב כדורגל בלתי נשכח", צוין הבוקר באחד הדיווחים. "המשימה שלהם תהיה קשה במיוחד, כי הם פוגשים קבוצה שנמצאת בגן עדן מבחינה פסיכולוגית, קבוצה שמאמינה בעצמה ונמצאת במומנטום מצוין. באפולון מודעים לקושי, אבל משוכנעים שזה יכול לשחק גם לטובתם. אם מכבי חיפה תשחק בביטחון מופרז, אפולון תוכל לנצל זאת".

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בסרביה טוענים: צריך להתחיל לחשוש ממנו. בכר/מאור אלקסלסי

כך או כך, בסרביה כבר משוכנעים שמכבי חיפה תהיה היריבה הבאה של הכוכב האדום בסיבוב הבא. בתקשורת הסרבית ציינו אתמול ש"חיפה תעלה בסבירות של יותר מ-90 אחוזים", וכבר מתכוננים לירוקים ובעיקר לברק בכר. באחד האתרים הסרבים פורסמה אתמול כתבה נרחבת על אודותיו של המאמן, שהוגדר כ"איש מקצוע מבריק".

בכתבה צוטט המגן השמאלי מילוש ראדיבוייביץ' ששיחק תחת בכר למשך תקופה קצרה בעירוני קרית שמונה. "בכר מאמן מצוין, מומחה בתחומו", אמר ראדיבוייביץ'. "אני זוכר איך האנשים בקרית שמונה דיברו עליו בהערכה עצומה. בבאר שבע הוא היה סיפור הצלחה גדול, והם שיחקו כדורגל פנומנלי. אני עדיין נמצא בקשר עם כמה חברים מישראל, וכולם שם מגדירים אותו כמאמן מוערך מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully