וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: ברייטון מכחישה סיכום למכירת קוקורייה, פארדס סיכם ביובנטוס

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 23:06

באנגליה דווח כי הספרדי בדרך לצ'לסי, קבוצתו הנוכחית טוענת אחרת. ניס, היריבה של המנצחת בין מכבי תל אביב לאריס, צירפה את שמייכל ורכשה בלם איטלקי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.8/ספורט1

החתמות

* תם עידן בלסטר: שוער הקבוצה ב-11 השנים האחרונות, קספר שמייכל, עזב את השועלים וחתם בניס. הצרפתים, שיפגשו בפלייאוף הקונפרנס ליג את המנצחת בין מכבי תל אביב לאריס סלוניקי החתימו היום גם את מתיאה ויטי, בלם איטלקי בן 20 שמצטרף תמורת 15 מיליון יורו.

* ההכרזה הרשמית צפויה עוד היום: השוער הדני קספר שמייכל (35) עבר בדיקות רפואיות ועל פי הפרסומים כבר חתם על חוזהו בניס, שמחכה בפלייאוף הקונפרנס ליג למנצחת בין מכבי תל אביב לאריס סלוניקי. שמייכל עוזב את לסטר אחרי 11 שנה.


* חבר חדש למנור סולומון: שוער ארסנל בארבע השנים האחרונות ברנד לנו, שנמנה גם על סגל נבחרת גרמניה (9 הופעות) - נרכש על ידי פולהאם תמורת 8 מיליון ליש"ט.

* צ'לסי הודיעה על רכישתו של השוער גבריאל סלונינה משיקגו פייר תמורת 12 מיליון ליש"ט. הכישרון האמריקאי בן ה-18 יישאר בקבוצה מה-MLS עד ינואר ואז יצטרף לבלוז.

* הקשר ויקטור קובאלנקו, ששייך לאטאלנטה, ימשיך לשחק בהשאלה למשך עוד עונה בספציה לאחר שהשתיים הסכימו על חידוש ההשאלה.

* מנצ'סטר יונייטד החתימה את קשר האל בעונה החולפת טום האדלסטון בן ה-36, שישמש כמאמן/שחקן בקבוצה עד גיל 21 של המועדון.

* נוריץ' החתימה את השוער מרסליניו נונייס, שעבר מאוניברסידאד קתוליקה האורוגוואית. דמי ההעברה לא פורסמו.

* בלם חדש לקבוצתו של מונס דאבור: הופנהיים הודיעה על החתמתו של סטנלי אנסוקי, שחתם לחמש שנים אחרי שהגיע מקלאב ברוז'. הצרפתי גדל ושיחק בעבר בקבוצה הבוגרת של פריז סן ז'רמן.

שמועות

* ב"טלגרף" דווח כי צ'לסי הגיעה לסיכום על רכישת מארק קוקורייה, בברייטון מכחישים: "לא הושג סיפור עם אף מועדון". כזכור, מנצ'סטר התעניינה במגן הספרדי, אך בניגוד לבלוז הם לא הסכימו לשלם למעלה מ-50 מיליון פאונד. על פי הדיווחים ברחבי בריטניה, הלונדונים אמורים לשלם 52.5 מיליון פאונד ובעסקה נפרדת להעביר את הבלם בן ה-19 לוי קולוויל.

* לאנדרו פארדס סיכם ביובנטוס, כך דיווח העיתונאינ האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו. כעת הגברת הזקנה צריכה להגיע לסיכום עם פריז סן ז'רמן, שדורשת תמורת הקשר הארגנטינאי 15 מיליון יורו.

* דיווחים מאומתים בצרפת: פריז סן ז'רמן הגיעה לסיכום עם ליל על רכישתו של רנאטו סאנצ'ס. הקשר יאחד כוחות עם המאמן כריסטוף גאלטייה ויהיה הפורטוגלי השני שמצטרף לקבוצה הקיץ אחרי ויטיניה. לפי "ל'אקיפ", פ.ס.ז' תשלם תמורתו 15 מיליון יורו.

* אמאדו אוננה בן ה-20, הקשר האחורי של ליל שיכול לשחק גם כבלם, עובר לווסטהאם בעסקה שמוערכת בכ-40 מיליון ליש"ט כולל בונוסים.

* האריס מדוניאנין מסרב לפרוש, וחוזר לליגה ההולנדית אחרי 15 שנה. הקשר הבוסני בן ה-37, אקס מכבי תל אביב, השתחרר מחוזהו בסינסינטי מה-MLS וצפוי לחתום ביממה הקרובה בזוולה.

* סמפדוריה הסכימה להצעתה של ברנטפורד ותמכור את קשר נבחרת דנמרק, מיקל דמסגור, תמורת 20 מיליון יורו. מחליפו של הדני יהיה שחקן רומא ואקס ברצלונה, קרלס פרס.

* פבריציו רומאנו מדווח כי ברצלונה ועורכי דינו של ממפיס דפאי נמצאים בשיחות להתרת חוזהו של החלוץ. תחילה ההולנדי הביע את אי רצונו לעזוב את הקטלאנים, אך לאחר שהבין שעלול לקבל מעט דקות במצב הנוכחי - החליט לבדוק את האפשרויות כדי להפוך לשחקן חופשי.

* ב-TNT Sports מדווחים כי סביליה ומנצ'סטר יונייטד קרובות לסגור על השאלתו של אלכס טלס מהשדים האדומים לאנדלוסים עד סיום העונה.

* בתקשורת הקטלאנים מדווחים כי בורנמות' במגעים עם ברצלונה לגבי השאלתו של נטו לעונה הקרובה. שכרו של השוער הברזילאי מעט גבוה מבחינת האנגלים, אך על פי הדיווח שני הצדדים אופטימיים לגבי האפשרות שהעסקה תצא לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully