וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנצ'סטר יונייטד לא עמדה במילה שלה. חששתי שארשים את טן האח"

דין הנדרסון התייחס לייבוש ע"י האדומים אחרי שהושאל לפורסט: "הבטיחו שאהיה השוער הראשון ולא קיימו, בזבזתי שנה. פחדתי שהמאמן החדש ירצה שאשאר"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אתלטיקו מדריד 1:0/ספורט1

העונה האחרונה של מנצ'סטר יונייטד הייתה מתסכלת מכל הבחינות - החזרה של כריסטיאנו רונאלדו לא הביאה את התוצאות הרצויות, אולה גונאר סולשיאר הוחלף על ידי רלף ראנגניק שלא הביא את הבשורה, והשדים האדומים נותרו ללא הכרטיס לליגת האלופות. מי שעבורו העונה הזו הייתה קשה במיוחד הוא שוער המשנה דין הנדרסון, מהסיבה הפשוטה שברובה הוא צפה מהספסל.

השוער הרשים מאוד בתקופת ההשאלה שלו בשפילד יונייטד ואף נכלל בסגל נבחרת אנגליה, אך לא קיבל את ההזדמנות באולד טראפורד למרות שהדבר הובטח לו. אחרי שהצטרף הקיץ בהשאלה לעולה החדשה נוטינגהאם פורסט, החליט הנדרסון לפרוק בראיון בממלכה את אשר על ליבו.

דין הנדרסון שוער מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
קיבל הבטחה, וצפה בדה חאה מהצד. הנדרסון/רויטרס

"אלה כנראה היו 12 החודשים הכי קשים בקריירה שלי. זה היה קשה ואני שמח להיות אחרי זה. אני נרגש להגיע לפורסט".

הנדרסון נכלל בסגל האנגלי ליורו בקיץ שעבר, אך נאלץ להיגרע ממנו בשל פציעה. בצל הירידה בכושרו של השוער הבכיר דויד דה חאה, לאנגלי נאמר כי ההזדמנות שלו תגיע.

אמרו לי אחרי היורו שאני אהיה השוער הראשון, נדבקתי בקורונה וחזרתי, אז אני אמור עדיין להיות השוער הראשון, אבל אז אף אחד לא עמד במילה שנאמרה לי. זה היה מתסכל כי סירבתי לכך כל הרבה עסקאות השאלה טובות בקיץ שעבר בגלל זה, ואז לא הסכימו לשחרר אותי".

השוער בן ה-25 הוסיף: "בגיל שלי לשבת בצד 12 חודשים זה ממש פשע. אמרתי למועדון שאני צריך לשחק ושישחררו אותי, כמעט עזבתי עוד לפני שאריק טן האח הגיע. לא דיברתי איתו לפני שעברתי בהשאלה. לא רציתי שהמאמן החדש יראה אותי מתאמן כי ידעתי שהוא יתרשם וירצה שאשאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully