וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותר על המונדיאל: פול פוגבה לא ינותח, ישוב באוקטובר?

באיטליה פורסם שקשר יובנטוס יעבור טיפול שמרני בניסיון להתאושש מהפגיעה בתוך כחודשיים ולשחק עם נבחרת צרפת בגביע העולם בקטאר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.8/ספורט1

פול פוגבה היה אחד השחקנים הבכירים בדרך לזכייה במונדיאל 2018, והוא לא מתכוון לוותר כל כך בקלות גם על גביע העולם שייערך בחורף הקרוב בקטאר ובו תנסה נבחרת צרפת לשמור על תואר אלופת העולם.

הערב (שלישי) פורסם שהקשר הצרפתי, ששב לאחרונה ליובנטוס ולצערו הרב נפצע והוצע לו לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה ארוכה, בחר נגד האפשרות להליך כירורגי - במטרה להתאושש מהפגיעה בתוך כחודשיים וכך לעמוד לרשות דידייה דשאן בגביע העולם.

לפי הדיווח בעיתון האיטלקי "גאזטה דלו ספורט", פוגבה יעבור הליך רפואי שמרני שלא מצריך ניתוח במטרה לחזור לאימונים תוך חמישה שבועות. פוגבה החליט על כך בשיתוף מלא עם הצוותים הרפואיים של יובנטוס ושל נבחרת צרפת, כך שהוא מקווה לכל המאוחר באוקטובר לשוב לשחק כדורגל, כך שגם יהיה לו חודש שלם להיערך למונדיאל שייערך בחודשים נובמבר ודצמבר.

פול פוגבה, קשר יובנטוס. James Williamson, GettyImages
חלום המונדיאל עדיין בחיים. פול פוגבה/GettyImages, James Williamson

כידוע, פוגבה נפגע באחד מאימוני יובנטוס בלוס אנג'לס כחלק ממסע המשחקים לארצות הברית. הוא נפגע במניסקוס ברגל ימין והיה חשש גדול שייאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו לכחמישה חודשים, אולם כעת, עושה רושם, ייעשה ניסיון לטפל בו באמצעות טיפול בבריכה ובחדר הכושר בתקווה שהדבר יאפשר לו לשוב לאימונים ולמשחקים מוקדם מהצפוי.

ההחלטה התקבלה היום, כך נטען, אחרי שפוגבה נפגש עם רופא מומחה בליון, שם הצדדים הסכימו כי מוטב שינסה להימנע מניתוח וכך גם חלום ההשתתפות במונדיאל יישמר. הוא כמובן לא יגיע עם יובנטוס ארצה לקראת המשחק נגד אתלטיקו מדריד ביום ראשון באצטדיון בלומפילד (21:30, ישיר בספורט1).

פוגבה חזר הקיץ ליובנטוס אחרי שש שנים במנצ'סטר יונייטד בניסיון להחיות את הקריירה שנמצאת בדעיכה. כזכור, לתיאטרון החלומות הוא שב בקיץ 2016 תמורת 105 מיליון יורו, אחרי שעזב ארבע שנים קודם לכן ליובנטוס ללא תמורה, וכעת עשה את אותה הדרך - סיים חוזה ושב לטורינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully