וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין על מצבה של בית"ר: "אני מוטרד, אבל אופטימי"

יו"ר בית"ר ירושלים בעבר התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לעסקה התקועה בשל דרישות המשטרה: "מקווה שיתגמשו קצת"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.8/ספורט1

על רקע טענותיה של בית"ר ירושלים בעקבות הקשיים שלטענתה מערימה משטרת ישראל על עסקת המכירה לברק אברמוב, התראיין היום (שלישי) יו"ר הקבוצה לשעבר יצחק קורנפיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס למצב הקבוצה.

על השתלשלות העניינים בנוגע לעסקה אמר קורנפיין: "אני מצליח לעקוב, אני לא מצליח להבין למה זה נגרר עד הרגע הזה שלמעשה כמעט כולם ידעו מינואר שזה יהיה המצב לקראת הקיץ. היה ברור לחלוטין שזה מה שיהיה ועכשיו נשארו שמונה ימים. משוכה אחת עם העברה של הבעלות על בני יהודה עברו, אני מקווה שמחר יעברו גם את המשוכה השנייה, ואם יעברו את מחר אז נראה לי שהכול כבר די מסוכם. הערכה שלי, לא מידיעה, שמחר בבית המשפט השופט ישלח את הצדדים להגיע להסכם פשרה. הרי בסופו של דבר אם בית"ר תרד מליגה העל לא אלה ירוויחו ולא אלה".

בתגובה לאמירותיו, תהו צמד המגישים האם אולי דווקא נכון שבית"ר ירושלים תרד ליגה. לכך ענה קורנפיין: "אני חושב שהפיתרון הזה היום הוא הגרוע ביותר. אם היו רוצים ללכת להליך של הקפאת הליכים ולנקות את החובות, היה עדיף לעשות את זה במועד שבו בית"ר הייתה משחקת בליגת העל ולמקסם את החזר החובות לנושים. אם חלילה בית"ר תורד לליגה א', בטח המועדון יפסיד, וכמובן גם הנושים שמגיע להם את הכסף שלהם".

על חוסר היציבות בנוגע לבעלות על הקבוצה: "אני חושב שככל שהבעלים מתחלפים מפעם לפעם, הגלגל הזה של בעלים שמגיע, משקיע כסף, מתרסק ואז מחפשים בעל בית אחר - יותר קשה למצוא את הבעלים היציב שישקיע". יו"ר הצהובים-שחורים לשעבר התייחס לתקופתו: "גם אני בתקופתי חיפשתי הרבה מאוד, בארץ ובעולם, מישהו שיבוא וייקח את האחריות על בית"ר ירושלים, וכשהוא ראה מה היה, הוא מבין שלא כל החוכמה מתנקזת אצל אותם אנשים אלא אומרים 'ניתן ללמוד מניסיון העבר".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
איציק קורנפיין. יחצ,
מנסה להיות אופטימי. קורנפיין/יחצ

עוד הוסיף קורנפיין: "להיות בעלים של קבוצת כדורגל, נכון גם בעולם אבל בטח בארץ, זה לא עסק שאפשר לבנות על הכנסות ורווחים. מי שלא יודע או לא מוכן או לא מתכנן מראש שזה הסכומים שהוא צריך להשקיע אז הוא טועה, ואז אחרי כמה שנים הוא מגלה שנגמר לו הכסף".

לסיכום, ניסה קורנפיין לגלות אופטימיות לגבי האפשרות שבית"ר תשרוד, אך התקשה: "בסופו של דבר צריך, ואני מקווה, שבית"ר תגיע לתוצאה ושיהיה לה בעלים יציב לאורך זמן, שיעבוד יחד עם האוהדים, שיבנה מועדון. כרגע זה לא נראה באופק, צר לי. אני מוטרד אבל אופטימי, מקווה שמחר זה יסתדר בבית המשפט, שכל הצדדים יוותרו קצת ויסתכלו על טובת הציבור. האינטרס הציבורי הוא שבית"ר ירושלים תהיה בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully