וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומא הרטל התחייב שלא לחתום ברוסיה כדי לשחק ביורובאסקט

בכפוף לדרישת האיגוד הצרפתי, שהרגיזה חלק משחקני הנבחרת, הרכז חתם על מסמך וויתר על האפשרות להצטרף לזניט סנט פטרסבורג

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.8/ספורט1

איגוד הכדורסל בצרפת הכריז אתמול (שני) כי שחקנים המשתייכים לקבוצות רוסיות או בלארוסיות לא יזומנו לסגל הנבחרת לקראת אליפות אירופה הקרובה והמשחקים האולימפיים בפריז ב-2024, זאת כמובן על רקע החרמתן של שתי המדינות בשל פלישת הצבא הרוסי לאוקראינה. אחד השחקנים הבכירים בצרפת הפנים היטב את המסר: הרכז תומא הרטל, שהפך לשחקן חופשי עם סיום חוזהו בריאל מדריד, חתם היום על מסמך בו הוא התחייב שלא לחתום בקבוצה רוסית.

הרטל בן ה-33, שלפי דיווחים היה על סף חתימה בזניט סנט פטרסבורג, בחר לוותר על אפשרות זו כדי לעמוד לרשותו של ונסן קולה ביורובאסקט. "הסוכנים שלי במגעים עם מועדונים. מועדונים רוסים, אם אתם רוצים לדעת בדיוק. אבל גם עם קבוצות אחרות ביורוליג, בספרד. נראה מה יקרה בעתיד", אמר הרטל במסיבת עיתונאים היום.

כשנשאל האם חתם על המסמך בכפוף לדרישת האיגוד הצרפתי, הרטל השיב: "כן, אתם יודעים שכן. אחרת לא הייתי יושב כאן". עיתונאי אחד שאל אותו האם הוא מבין את עמדת האיגוד והתשובה הייתה: "זו לא בעיה שלך. שאלת אם חתמתי, ועניתי שכן. לא אמרתי שקבוצות רוסיות ירדו מהפרק. אמרתי שבבוא הזמן נראה מה אחליט לגבי העונה הבאה".

תומא הרטל במדי נבחרת צרפת. Bradley Kanaris, GettyImages
ויתר על אופציה ברוסיה, אך לא בחיוך. הרטל/GettyImages, Bradley Kanaris

בצרפת דיווחו כי חלק מהשחקנים כלל לא אהבו את המגבלה שהטיל האיגוד, כאשר כוכב ה-NBA אוון פורנייה הביע את סלידתו מהמהלך, אם כי הוא חתם על המסמך בסופו של דבר. שניים מהשחקנים הצרפתים הבכירים שמשחקים ברוסיה הם לואי לאברי וליביו ז'אן-שארל, אך השניים לא זומנו על ידי קולה לסגל הרחב לאליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully