וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: דה קטלארה במילאן, כוכב נבחרת הנוער של אנגליה בצ'לסי

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 22:30

הבלגי עבר תמורת 32 מיליון יורו, צ'וקוומקה שכיכב מול ישראל נרכש מאסטון וילה. ז'וטה האריך חוזה בליברפול, פופאנה משתמש בלוחמה פסיכולוגית כדי לכפות מעבר לבלוז

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.8/ספורט1

העברות

* מילאן סוף סוף השיגה את האיש אחריו רדפה כל כך הרבה זמן: אלופת איטליה הודיעה על רכישתו של כוכב קלאב ברוז', שארל דה קטלארה, תמורת 32 מיליון יורו. בעסקה עבור הקשר ההתקפי בן ה-21 נכללו בונוסים ב-3 מיליון יורו נוספים, לצד 12.5 אחוז רווח עבור הבלגים במסגרת מכירה עתידית. דה קטלארה חתם על חוזה לחמש שנים.

* כוכב נבחרת הנוער של אנגליה, קרני צ'וקוומקה, עובר לצ'לסי. הבלוז הודיעו על כך שהגיעו לסיכום עם אסטון וילה על העברת הקשר בן ה-18 שכיכב הקיץ ביורו עד גיל 19 ואף כבש בגמר נגד ישראל. על פי הדיווחים, הלונדונים שילמו בין 15 ל-20 מיליון פאונד.

* ליברפול הודיעה רשמית על הארכת חוזהו של דיוגו ז'וטה עד 2027. החלוץ הפורטוגלי שהשתלב נהדר תחת יורגן קלופ אמר לאחר החתימה: "אני מאוד גאה, עם הגעתי לכאן לפני שנתיים ביססתי את מעמדי כחלוץ חשוב בקבוצה וזה מה שתמיד רציתי, והחתימה על הארכת החוזה מוכיחה זאת".

* ארון ראמזי בן ה-31 מצא קבוצה חדשה. אחרי ששוחרר מיובנטוס ללא תמורה, הוולשי הבינלאומי חתם בניס הצרפתית. את חצי העונה הקודמת ראמזי העביר כמושאל מיובנטוס לריינג'רס.

* אולימפיאקוס הצליחה להיפטר מהבלם הטוב והבעייתי, רובן סמדו. הפורטוגלי בן ה-28 נמכר לאל דוואחיל מקטאר תמורת 3.5 מיליון יורו.

* הושלמה השאלת ולנטינו לזארו מאינטר לטורינו. שחקן הכנף האוסטרי נרכש תמורת כ-23 מיליון יורו מהרטה ברלין ב-2019 והיה אחד הפלופים הגדולים של הנראזורי בשנים האחרונות. לטורינו אופציה לקנות אותו בסוף העונה.

שמועות

* בספרד מדווחים שממפיס דפאי הסכים לעזוב את ברצלונה. המועמדת הרצינית ביותר לצרפו היא יובנטוס, שמוכנה לשלם כ-20 מיליון יורו עבור ההולנדי.

* אחרי שמועות שקישרו אותו במעברים לשלל קבוצות, נראה שטימו ורנר קרוב דווקא לאקסית ר.ב. לייפציג. בגרמניה מדווחים שחלוץ צ'לסי רוצה לשוב לקבוצה בה כיכב לפני שנמכר לבלוז ויהיה מוכן לקצץ משמעותית בשכר בשביל שזה יקרה. צ'לסי מעוניינת ביושקו גברדיול וייתכן שהיא תנסה לכלול אותו בעסקה של ורנר.

* אייאקס נואשת להחתים מגן ימני חדש ועד כה הניסיונות שלה עלו בתוהו. כעת על פי דיווחים, היא סימנה את מגן קלוב אמריקה ונבחרת מקסיקו, חורחה סאנצ'ס בן ה-24.

* ז'וזה מוריניו הודיע לג'סטין קלייברט שהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה ושהוא לא בונה עליו ברומא. ניס עשויה לרכוש את ההולנדי ששיחק אצלה כמושאל בעונה שעברה.

* ב"סקיי ספורטס" מספרים שניוקאסל הגישה ללסטר הצעה נוספת על ג'יימס מדיסון, הפעם בגובה של 50 מיליון ליש"ט. הצעה קודמת בגובה 40 מיליון, נדחתה על ידי השועלים.

* קבוצתו החדשה של מנור סולומון, פולהאם, רוצה לצרף בלם חדש וברשימה יש כמה שמות, ביניהם מלאנג סאר (צ'לסי), עיסא דיופ (ווסטהאם) ויאניק וסטרגור (לסטר סיטי).

שוער ארסנל ברנד לנו. James Williamson, GettyImages
בקרוב לצד מנור סולומון. ברנד לנו/GettyImages, James Williamson

* ווסלי פופאנה מפעיל לחץ על לסטר כדי לכפות מעבר לצ'לסי, ונדמה שהוא משתמש כעת גם בלוחמה פסיכולוגית ברשתות החברתיות. הבלם הצרפתי מחק את אזכור שם קבוצתו הנוכחית מחשבון הטוויטר שלו, ובנוסף פרסם באינסטגרם את הציטוט הבא: "אבי אמר לי שאתה מתחיל לעצבן הרבה אנשים כשאתה מתחיל לעשות את מה שהכי טוב בשבילך. התחלתי להבין את זה".

* שוער המשנה של ארסנל, ברנד לנו, עובר בדיקות רפואיות לקראת חתימה בפולהאם. קבוצתו של מנור סולומון תשלם כ-8 מיליון פאונד.

* מארסיי וגלאטסראיי הוזכרו כמועמדות לקלוט מטוטנהאם את טאנגי אנדומבלה, אך הקשר הצרפתי מעדיף לעבור לספרד או לאיטליה. גם ג'ובאני לו סלסו, סרחיו רגילון והארי ווינקס מחפשים קבוצות חדשות.

* ווסטהאם החלה בשיחות ראשוניות עם ברנלי בנוגע למקסוול קורנה. על פי דיווח ב"סקיי", הפטישים מעדיפים לצרף את שחקנה של נבחרת חוף השנהב בהשאלה.

* המחליף של מארק קוקורייה? ברייטון מעוניינת במגן השמאלי של ר.ב. לייפציג, אנחליניו, בתור מי שייכנס לנעליו של הספרדי שעשוי לעבור לצ'לסי.

* שני שחקני מנצ'סטר יונייטד ישתפו פעולה בעונה הבאה בספרד? על פי ה"דיילי מייל", סביליה מעוניינת באריק באיי ובאלכס טלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully