וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד תכפה על רונאלדו להישאר? באנגליה מתנגדים: "הקרקס חייב להיעצר"

הפורטוגלי נחוש לעזוב בימים הקרובים, אבל גוברות ההערכות שיוכרח להמשיך באולד טראפורד. הפרשנים לא מבינים את ההתעקשות: "טן האח הוא העתיד, רונאלדו העבר"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אתלטיקו מדריד 1:0/ספורט1

גוברות ההערכות שמנצ'סטר יונייטד תכריח את כריסטיאנו רונאלדו להישאר בקבוצה בניגוד לרצונו. הכוכב הפורטוגלי נחוש לעזוב ולפי "אס" הספרדי אף הציב לעצמו יעד להשתחרר עד ה-7 בינואר, אולם בשלב זה השדים האדומים לא מתכוונים להיעתר לבקשת העזיבה שלו ומצפים שיפתח את העונה במועדון.

לפי ה"טלגרף", יונייטד לא מאמינה שהתמורה שתקבל על רונאלדו תהיה מספקת, לאור העובדה שרוב הקבוצות הבכירות סירבו לדון באפשרות לרכוש אותו. צ'לסי, באיירן מינכן, ברצלונה, פריז סן ז'רמן וגם אתלטיקו מדריד "הרחיקו את עצמן" מרונאלדו ומהאפשרות להחתים אותו, אחרי גישושים מצד סוכנו ז'ורז'ה מנדש. בנוסף, המגעים עם נאפולי הגיעו למבוי סתום ועסקת השאלה לספורטינג ליסבון שעלתה כאפשרות, מעולם לא נבדקה ברצינות על ידי יונייטד.

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. Jan Kruger, GettyImages
האופציות נגמרו? רונאלדו/GettyImages, Jan Kruger

אבל באנגליה מתקשים להבין את ההתעקשות, ובטור דעה של הכתב הבכיר של "הטיימס" הנרי וינטר שמתפרסם הבוקר, הוא קורא ליונייטד למכור את רונאלדו "לטובתו של אריק טן האח".

"טן האח הוא העתיד של מנצ'סטר יונייטד. רונאלדו הוא העבר", מסביר וינטר, "הסאגה הזו לא עוזרת לאף אחד במועדון. אם טן האח רוצה לאמן את יונייטד בחופשיות ולהטמיע את השיטה ואת האישיות שלו - רונאלדו חייב לעזוב".

לדבריו, "אם רונאלדו יקבל את מבוקשו ויעזוב, זה יהיה הצעד הנכון לכל הצדדים. זה לא יכול להימשך, כי הסחות הדעת שנגרמות כתוצאה מהסאגה הזו הרסניות. הקרקס הזה חייב להיעצר. לטן האח יש בעיות חשובות יותר לטפל בהן, והפוקוס חייב להיות עליו - לא על רונאלדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully