וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר בני ריינה: "עברנו בבקרה ונשחק בגביע הטוטו בסגל מלא"

סעיד בסול ל-103FM על קבלת אישור הניהול התקין שטרם התקבל מרשם העמותות: "אנחנו לא אשמים ויש פסק דין. בכל פעם מבקשים עוד מסמכים - זו סחבת". שילונגו ונונו שוחררו, נמשכים המגעים בנוגע לחלאילה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.8/ספורט1

יממה לפני משחקה הרשמי הראשון העונה, נגד הפועל חיפה במסגרת גביע הטוטו, עסוקים בבני ריינה בלא מעט בעיות שהתעוררו לאחרונה. בפן הניהולי, היו"ר סעיד בסול ממשיך להמתין לקבלת אישור הניהול התקין, שנשלל מהקבוצה על ידי רשם העמותות של רשות התאגידים. בסול מתעקש שכל המסמכים הנדרשים הוגשו החוק, אך אישור הניהול התקין טרם התקבל - וכל זאת בזמן שהערב הקבוצה עברה רשמית בבקרה התקציבית לקראת עונת 2022/23.

בסול ושאר ראשי העמותה שמנהלת את בני ריינה, עסוקים בימים האחרונים במסירת מסמכים ותצהירים שנדרשו מהם, ובמקביל היו"ר סעיד בסול אישר ל-103FM כי תקציב המועדון עבר ברשות לבקרת התקציבים עוד לפני ההודעה הרשמית שהגיעה לאחר מכן מההתאחדות: "הקבוצה תשחק מחר בגביע הטוטו אחרי שעברה בבקרה ועם כל הסגל הנוכחי".

סעיד בסול, יו"ר בני ריינה. מאור אלקסלסי
עבר בבקרה, ומהם עם רשם העמותות? בסול/מאור אלקסלסי

בנוגע לסוגיית אישור הניהול התקין מרשם העמותות אמר בסול ל-103FM: "היום קיבלתי עוד מכתב מהם על כך שהם בדקו את המסמכים ועכשיו הם רוצים עוד מסמכים, כאלה שלא היו ברשימה שביקשו. כשנגיש אותם הם יגידו שהם יבדקו ואז יחליטו אם לתת אישור ניהול תקין - זו סחבת שנמשכת. אני קם כל בוקר וחושב מה הטעות שעשינו - לפני שאנחנו אשמים כבר יש פסק דין. אנחנו לא אשמים".

"בכל שנה אני דואג שיהיה אישור ניהול תקין, קיבלתי בדצמבר האחרון אישור עד דצמבר 2022. ב-17 ביולי קיבלתי מכתב שאומר שהאישור נשלל בגלל חוסר תקשורת ומענה מצד העמותה. הם ביקשו לבצע בדיקה מעמיקה לעמותה ולקבל כל מיני מסמכים בחודש מרץ, כשהיינו בשיא מאבקי העלייה. טעות שלי שלא עקבתי שנמסרו כל המסמכים, מאשים רק את עצמי, אבל בסוף את כל מה שביקשו מסרתי להם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פדרו נונו מוצג כשחקן מכבי בני ריינה. מכבי בני ריינה, אתר רשמי
נגמר מהר. נונו/אתר רשמי, מכבי בני ריינה

בחלק המקצועי, החליטו בצוות המקצועי לשחרר מהסגל את צמד הזרים פדרו נונו ובנסון שילונגו עוד לפני שנבעטה בעיטת הפתיחה לעונה החדשה. מהשניים היו ציפיות רבות, אך בעקבות יכולת מאכזבת באימונים ובמשחקי ההכנה הוחלט לשחררם. כעת מחפשים בריינה לפחות שלושה-ארבעה שחקני חיזוק חדשים, שני זרים ועוד שני ישראלים, לקראת פתיחת הליגה.

בקבוצה ממשיכים במשא ומתן עם חלוץ מכבי תל אביב, אוסמה חליילה ובמועדון מאמינים שבסופו של דבר יימצא המתווה להחתימו.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully