וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס קליימן מזהיר את מכבי תל אביב מאריס סלוניקי: "כדורגל מדהים"

השוער, שמשחק בליגה היוונית, מחמיא לאריס, שתפגוש את הצהובים במוקדמות הקונפרנס: "בשנה שעברה הם שיחקו את הכדורגל הכי יפה ביוון, ועוד התחזקו השנה"

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: זירה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

בוריס קליימן, שוער וולוס היוונית, מזהיר את מכבי תל אביב לקראת המשחק שלה מול אריס סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג. קליימן שוחח עם חברי "תוכנית הספורט" ברדיו 103FM, וניתח את סיכויי הצהובים למפגש הכפול, וגם דיבר על עתידו ומצבו.

קליימן נשאל על אולימפיאקוס ואריס, ואמר: "לפני שנתיים כששיחקנו נגד אולימפיאקוס, הרגשנו שאנחנו לא יכולים לעשות שום דבר במשחק. הם עשו מה שהם רוצים ובאו מכל הכיוונים, הרגשת שאתה משחק נגד 20 שחקנים. בשנה שעברה הייתה ירידה ביכולת שלהם.

"לדעתי אריס שיחקו את הכדורגל הכי יפה ביוון בשנה שעברה, הכי טוב, לא ספגו הרבה שערים... הם התחילו את העונה במינוס נקודות ועדיין סיימו במקום השלישי. הם שיחקו כדורגל מדהים, ועוד התחזקו השנה, הביאו שחקנים טובים". בהמשך הוסיף: "אבל גם מכבי חיפה ומכבי תל אביב קבוצות מעולות, יהיה מעניין".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' עם אוסקר גלוך. דני מרון
לא יהיה קל. איביץ'/דני מרון

על הקבוצה שלו והציפיות שלו לעונה "אנחנו עם שלושה שוערים בכירים בסגל. בשנה שעברה סיימנו במקום העשירי. כשראינו שאנחנו לא בפלייאוף העליון החלה דעיכה. הקבוצה נבנתה הקיץ מאוחר, אני מאמין שיגיעו עוד שחקנים ותהיה קבוצה טובה, הקבוצה נבנית טוב. מקווה שנתחיל את הליגה בצורה הטובה ביותר. אני יודע שכן מאוד מרוצים ממני כאן, טוב לי כאן ומאוד אשמח להישאר כאן. הכל תלוי בי".

בסיום השיחה, התייחס קליימן לכעס שחש לאחר שלא הזמינו אותו לסגל נבחרת ישראל, ואמר: "כעסתי והראיתי את זה, אני לא יודע מה יהיה הלאה אך יצא לי לראות את יוסי בניון ויצא לנו לדבר, אנחנו בקשר טוב. הוא הבין שזה לא היה כלפיו. דיברנו על זה שאם וכאשר כן ירצו שאגיע, נדאג לגרום לזה להיות אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully