וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאדיו מאנה סידר לחבר ילדות חוזה בבאיירן מינכן: "אחד הגרועים"

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 18:50

באנגליה טוענים: הכוכב הסנגלי שכנע את באיירן להחתים לשנתיים את דזירה סגבה מבנין, חברו הקרוב. הבעיה: כשהוא שיחק באולדהאם, מליג 2, כינו אותו "מהגרועים ביותר בתולדותינו"

תקציר: ר.ב. לייפציג - באיירן מינכן 5:3, סופרקאפ גרמני/ספורט1

האם סאדיו מאנה סידר לחברו מילדות חוזה בבאיירן מינכן? באנגליה טוענים שחלוצה החדש של אלופת גרמניה גרם לקבוצה להחתים את דזירה סגבה אזנקפו, שחקן שבעבר הוכתר ש"אחד החלוצים הגרועים בתולדות אולדהאם" על ידי האוהדים המקומיים, וכיום איכשהו הוא חלק מהאימפריה הגרמנית.

סגבה העלה אתמול (ראשון) לחשבון האינסטגרם שלו תמונה שמאשרת את המעבר שלו לאלופת גרמניה בחוזה לשנתיים. על פי העיתונאי הגנאי סדיק אדאמס, השחקן הוא חבר ילדות של מאנה, אחרי שהעביר איתו שנים ארוכות באקדמיה לצעירים בסנגל. "היה ביניהם קשר מיוחד", הוא מסביר, "הם היו חולקים אוכל ובגדים, נועלים את הנעליים זה של זה, עושים הכל ביחד".

דזירה סגבה, שחקנה החדש של באיירן מינכן. אינסטגרם, desire.segbe, אתר רשמי
חוזה לשנתיים. סגבה בבאיירן מינכן/אתר רשמי, אינסטגרם, desire.segbe
דזירה סגבה, חלוץ אולדהאם. Pete Norton, GettyImages
חלוץ עם 4 גולים ב-28 הופעות. סגבה/GettyImages, Pete Norton
שחקני באיירן מינכן סאדיו מאנה, סרג' גנאברי חוגגים. Rob Carr, GettyImages
לא פעם ראשונה שהוא מבקש את סגבה לצדו. מאנה/GettyImages, Rob Carr

עיתונאי גנאי מפרט את הקשר העמוק

מאנה עזב את סנגל ב-2011 וחתם במץ הצרפתית, וגם אז ביקש שהקבוצה תחתים גם את סגבה, שהצטרף לקבוצת המילואים של מץ. הצמד נפרד כאשר מאנה עבר לר.ב. זלצבורג, בעוד סגבה החל לסבול משרשרת פציעות שעצרו את הקריירה שלו. משם הוא עבר למספר קבוצות בצרפת, רוסיה והולנד במשך תשע שנים לא מרשימות.

במהלך אליפות אפריקה ב-2019, בנין (שבה שיחק סגבה) פגשה את סנגל. בנין הודחה מוקדם, אבל סגבה חיכה למאנה, והשניים טסו ביחד לאנגליה, כאשר סגבה חתם באולדהאם לעונת 2019/20. מאנה כיכב בליברפול וזכה עמה בתארים, בעוד שסגבה קרטע באולדהאם בליג 2 וכבש ארבעה שערים ב-28 הופעות. אחרי עזיבתו האוהדים המקומיים נשמו לרווחה, וכינו אותו "אחד הגרועים בתודלותנו".

השניים נשארו חברים, ועל פי הדיווחים, באיירן החליטה להחתים את סגבה כדי לעזור למאנה להתאקלם בגרמניה, לבקשתו של הכוכב החדש, שאמור להיכנס לנעליו של רוברט לבנדובסקי. מאנה, יש לציין, כבש כבר בהופעת הבכורה שלו, בניצחון 3:5 של באירן על ר.ב. לייפציג בסופרקאפ. יש לציין כי סגבה ישחק כמובן בקבוצת המילואים, אבל על פי טענות בגרמניה, הרזומה שלו לא ראוי אפילו לקבוצת המשנה של האימפריה הגרמנית, עמוסת הכישרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully