וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכז מוריאל לוטאטי חתם לשנתיים בהפועל חיפה

1.8.2022 / 18:01

הקבוצה של שרון דרוקר צירפה את הגארד ש"עשה התקדמות גדולה מאוד בארבע השנים שלו בליגה הלאומית", וקלע 10 נקודות לצד 5 אסיסטים בממוצע במדי עירוני רמת גן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 1.8/ספורט1

הפועל חיפה הודיעה הערב (שני) על צירופו של הרכז מוריאל לוטאטי בחוזה לשנתיים. לוטאטי הגיע לקבוצה החיפאית אחרי עונה מוצלחת בעירוני רמת גן, עמה הגיע לגמר הפלייאוף של הליגה הלאומית ורשם ממוצעים של 10 נקודות, 3 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק.

לוטאטי גדל במחלקת הנוער של הפועל עפולה, ובשורות הקבוצה הבוגרת מבירת העמק גם החל את הקריירה המקצוענית שלו. הרכז העביר שלוש עונות בעפולה ואף שימש כקפטן הקבוצה. בעונתו האחרונה שם, קלע 7.4 נקודות ומסר 3.4 אסיסטים בממוצע למשחק.

יובל רוסמן, יו"ר הפועל חיפה, מסר בתגובה להחתמה: "מוריאל עשה התקדמות גדולה מאוד בארבע השנים שלו בלאומית ואנחנו מאמינים שאת הקפיצה הגדולה הוא יעשה איתנו בליגת העל".

שחקן מכבי רמת גן מוריאל לוטאטי. לירון מולדובן
עלה ליגה. לוטאטי במדי עירוני רמת גן/לירון מולדובן

שרון דרוקר, שמונה הקיץ למאמן הקבוצה, צירף במהלך הפגרה את הזרים אנתוני היקי, דבונטה אפסון וג'יילן ג'ונס, בנוסף להשארתו של קאדים אלן. הסגל הישראלי של הפועל חיפה יכלול את הקפטן אופק אביטל, עמית שמחון, המתאזרחים וויל ריימן וספנסר וייס וגור לביא שהגיע בהשאלה מעירוני קרית אתא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully