וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "לא נתמודד נגד הירידה, אפשר להגיע לפלייאוף העליון"

1.8.2022 / 19:00

מ.ס. אשדוד פתחה עונה במסיבת עיתונאים, המאמן: "אולי נצרף עוד שחקן-שניים. זו הברצלונה שלי, אני מאמן את הקבוצה הכי טובה שאני יכול. כדאי לקהל לבוא לראות אותנו". בן זקן: "אנחנו חד משמעית קבוצה טובה יותר משנה שעברה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 1.8/ספורט1

מ.ס. אשדוד תחל את עונת 2022/23 ביום רביעי הקרוב, כאשר תתארח באצטדיון רמת גן אצל העולה החדשה לליגת העל, סקציה נס ציונה, במחזור המחזור השני בגביע הטוטו (20:00, ספורט1). לקראת שריקת הפתיחה של העונה עבור האשדודים, המאמן רן בן שמעון התייצב היום למסיבת עיתונאים חגיגית לפתיחת העונה.

"יש לנו קבוצה טובה, דינמית, מהירה", אמר בן שמעון שהתייחס לקדם העונה: "כל מחנות האימון הם טובים, אבל אני קורא לזה 'אווירת בית מרקחת'. צריך לראות איך מתפקדים בחום אצלנו בארץ. השנה שעברה הייתה שיעור גדול, היינו יכולים להיות יותר למעלה, אבל גם יותר למטה. זה צריך להתבטא בניסיון של הצעירים שלנו העונה, אני גם חושב שחיזקנו כמה נקודות מרכזיות".

המאמן הוסיף: "מרגשת אותי מאוד הבעת האמון של המועדון הזה. הקשר שלי עם המועדון מאוד עמוק, ראיתי את זה במיוחד בתקופות הקשות שלנו. כל שנה צריך למצוא את הדברים המרגשים בהתחלה מחודשת".

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה. לירון מולדובן
עונה חדשה יוצאת לדרך. בן שמעון/לירון מולדובן

"השנה אנחנו רואים איזון טוב בקבוצה", ענה כשנשאל בנוגע לחוליית ההתקפה. לגבי שיתוף צעירים אמר: "יש מנהיגים והרבה יותר שחקנים בוגרים בקבוצה. מעבר לזה, יש שחקנים שרצים כאן הרבה זמן. טום בן זקן, יואב ג'רפי, ננאד צבטקוביץ', נאור סבג. הם יכולים להנהיג את הקבוצה ויש להם גם יותר את מי להנהיג. המהות שלנו היא לייצר כל הזמן שחקנים חדשים, עלו ארבעה מהנוער. יש המון שחקנים מקבוצת הנוער שמסומנים ואמורים להיות איתנו, אלה דברים דינמיים".

עוד הוסיף בן שמעון: "אני מאמן את הקבוצה הכי טובה שאני יכול. אשדוד היא הברצלונה שלי. זה אחד המועדונים הבריאים בישראל, יש לי פה סיפוק אדיר לקדם שחקנים. אין לי ספק שבכדורגל בוחנים לפי הישגים, אנחנו עושים הישגים בשנים האחרונות. יכול להיות שיגיע הזמן שלי גם לאמן בקבוצות אחרות".

באשר לשאלת החזיוק, השיב: "יכול להיות שנצרף עוד שחקן או שניים. תהיה לנו קבוצה שלא תתמודד נגד הירידה, היא יכולה להיות בפלייאוף העליון. אני הבן אדם האחרון שיקטין ציפיות. לשחרר שחקנים? זה חייב להיות בטיימינג נכון". על הנבחנים: "הצלחה של זרים היא לא תמיד פונקציה של כסף. יש למועדון הזה כללים שאני מאוד מתחבר אליהם. יכולים לקרוא לנו נאיבים, אבל אני חושב שעשינו רכש טוב ומדויק, שיכול להפוך אותנו ליותר טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טום בן זקן, קפטן מ.ס. אשדוד במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה. לירון מולדובן
"אנחנו קבוצה טובה יותר מבשנה שעברה". בן זקן/לירון מולדובן

לסיום, המאמן שלח מסר לקהל: "בתקופות שהיינו באירופה ובא קהל, זה מאוד ריגש. חייבים לקרות מספר דברים בשביל זה, אני אחראי על כדורגל אטרקטיבי שביא יותר קהל, אני חושב שאשדוד זו העיר שהכי מתעניינת בכדורגל, אבל האנשים האלה לא באים למגרשים. אני קורא לאנשים שאוהבים כדורגל - לאשדוד יש קבוצה יוצאת מן הכלל ואני חושב שכדאי שתבואו לראות אותנו".

הקפטן טום בן זקן הוסיף: "יש כאן קבוצה רעבה. חד משמעית אנחנו קבוצה טובה יותר מהשנה שעברה. השלד נשמר, הצעירים באים יותר בשלים. אישית אני מאוד אוהב את השחקנים שהצטרפו. בשנה שעברה הייתה לי פציעה שחזרתי ממנה לפני הזמן, אז משכתי אותה איתי. היעדר האופי בקבוצה לא בא לידי ביטוי בחדר ההלבשה, אלא בדקות מסוימות של משחקים, אבל הצעירים חוו עוד שנה בליגת העל ויש פה הרבה שחקנים מנוסים. אני מאמין שנוכל לעשות פלייאוף עליון, מוקדם לדבר על מטרות אבל יש קבוצה טובה".

כזכור, העונה האחרונה הייתה מאכזבת מאוד עבור מ.ס. אשדוד, שלא רק שלא הצליחה להתברג בפלייאוף העליון ונקלעה למשחקי תחתית, אלא גם הודחה מגביע המדינה על ידי אום אל פאחם בסיבוב ח'.

בן שמעון חיזק את הסגל הקיץ ביניב מזרחי, המגן דויד קופרמן, לוקאס סלינאס והוחלט גם לצרף את הזרים שנבחנו והרשימו אבנעזר ממאטה ואיסק פאפו, אולם שחקנים רבים עזבו ובהם גם מספר שחקנים משמעותיים כמו עטאא ג'אבר וקני סייף שעברו לנפטצ'י באקו ופיראס עבו עקל שעבר לגבאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully