וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם "בזבוז זמן מפואר" והצצה בפתקים: באנגליה היללו את נבחרת הנשים

בממלכה התלהבו מאלופת אירופה החדשה: "בזבוז זמן ברמה של אתלטיקו מדריד. הפתקים? קומדיה במיטבה, מקווים שהן מבינות גרמנית". המפסידה קופחה?

תקציר ניצחונה של אנגליה 1:2 על גרמניה בגמר יורו הנשים/ספורט1

שנה אחרי ההפסד הכואב בוומבלי בגמר אליפות אירופה בגברים, הכדורגל האנגלי סגר אתמול (ראשון) מעגל. 12 חודשים לאחר שנבחרת הגברים נכנעה בפנדלים לאיטליה, הייתה זו נבחרת הנשים שבאותו המגרש זכתה לראשונה בתולדותיה ביורו עם 1:2 על גרמניה לאחר הארכה.

לצד ההישג הספורטיבי המרשים שעשוי לקדם את כדורגל הנשים בממלכה, באנגליה התלהבו והשתעשעו מהכישורים הנוספים שהציגו השחקניות. הכישרון החבוי הראשון שהתגלה במהלך המשחק הוא יכולת השחקניות להציץ בפתקים של יריבותיהן.

ראשונה לעשות זאת הייתה אלסיה רוסו, שהתחבבה על הקהל המקומי כבר בחצי הגמר כאשר כבשה שער בלתי צפוי עם העקב. כאשר שחקנית גרמנייה עלתה מהספסל עם מסר טקטי אותו העבירה בין השחקניות, רוסו ניגשה ליד אחת מהן וניסתה לקרוא את הכתוב. "זו קומדיה במיטבה, אנחנו מקווים שהיא מבינה גרמנית", התלוצצו ברשתות.

לאחר שאנגליה עלתה ליתרון בהארכה, הגרמניות ביצעו חילוף נוסף כדי לנסות ולגרור את הגמר להכרעה מהנקודה הלבנה, ואז הייתה זו אלה טון שניסתה להציץ בפתק של הגרמניות. מה שבטוח הוא שהמסר שהועבר בפתקים לא עזר - וגרמניה נכנעה בגמר יורו לראשונה, אחרי שבשמונת הביקורים הקודמים שלה בגמר היא גם הניפה את הגביע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בנוסף על כך, האנגליות זכו לשבחים על יכולת בזבוז הזמן שלהן החל מכיבוש שער הניצחון בדקה ה-110 ועד לשריקת הסיום. מאז שער של קלואי קלי, האנגליות בעיקר שמרו על הכדור ליד דגל הקרן, וגם מפת החום של אותן דקות מראה כיצד אנגליה מצליחה למנוע מגרמניה כל אפשרות להתקרב לשער שלה. הגרמניות ביצעו עבירות שטותיות בחצי המגרש שלהן שרק שירתו את המטרה של האלופה הנכנסת.

"זה בזבוז זמן מפואר", התלוצצו בממלכה, "חמש הדקות האחרונות הן בזבוז זמן ברמה של אתלטיקו מדריד". ואם לא די בכך, אז בממלכה ניתחו דקה אחר דקה, מהלך אחר מהלך, כיצד האנגליות משכו את הדקות האחרונות, שכללו הוצאת חוץ שלקחה לא פחות מ-26 שניות.

נבחרת גרמניה כדורגל נשים. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
קופחו? שחקניות נבחרת גרמניה/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

הגרמניות יצאו לא רק מתוסכלות מהגמר, אלא גם עם תחושת קיפוח. בדקה ה-25, נגיעת יד של הקפטנית האנגלית לאה וויליאמסון לא זכתה להתייחסות מהשופטת האוקראינית קטרינה מונזול. לאחר המשחק, צוות מה"בילד" הגרמני שנכחו באצטדיון ניגשו לשופטת וניסו לבקש הסבר להחלטה, אך לא קיבלו וזכו להתעלמות ממונזול. ה"בילד" ניגשו גם אל השופט הרביעי האיטלקי פאולו ואלרי וביקשו הסבר באיטלקית. התשובה של ואלרי בשפתו הייתה "אני לא יכול להגיד כלום, מצטער".

את תחושת הקיפוח רק הדהדה המאמנת המפסידה, מרטינס פוס סטקלנבורג, שאמרה: "דבר כזה לא צריך לקרות ברמה הזאת. אני רוצה שיתמודדו עם זה - אל תדפדפו את המקרה הזה. למה לא מסתכלים על המקרה, למה אין תקשורת?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully