וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחמיץ את ברצלונה, בספק לנבחרת: שון וייסמן ייעדר כשישה שבועות

חלוץ ויאדוליד נפגע ברגלו השמאלית ועבר MRI, הוא צפוי לשוב רק במהלך חודש ספטמבר ולא יהיה בסגל במחזורי פתיחת העונה, כולל בקאמפ נואו. ישוב לאלבניה?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 1.8/ספורט1

בשורה מאוד לא נעימה לשון וייסמן. חלוץ ויאדוליד, שכיכב במדיה בעונה שעברה והיה מהשחקנים הבכירים שסייעו לה להעפיל בחזרה ל"לה ליגה", ייעדר ממחזורי פתיחת העונה בספרד, ובין היתר יחמיץ גם את המפגש בקאמפ נואו נגד ברצלונה בסוף החודש - כך אישרה הבוקר (שני) ויאדוליד.

תחילה סברו בוויאדוליד שוייסמן ייעדר כשבועיים או שלושה וקיוו שהוא יוכל לעמוד לרשות הקבוצה לפחות במשחק בקאמפ נואו ב-28 באוגוסט אלא שהוא עבר בדיקת MRI שהעלתה כי הפגיעה ברגל שמאל תיאלץ אותו להיעדר מפעילות כשישה שבועות, משמע עד אמצע חודש ספטמבר.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד. Quality Sport Images, GettyImages
חזרתו ל"לה ליגה" תידחה במספר שבועות. וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

זו מכה לא פשוטה לחלוץ נבחרת ישראל ולקבוצתו, שתפתח את העונה ב-13.8 במשחק בית נגד ויאריאל, לאחר מכן תתארח אצל סביליה ובמחזור השלישי תתארח בקאמפ נואו בברצלונה. וייסמן לא אמור לעמוד לרשות הקבוצה גם מול אלמריה וג'ירונה ובקבוצה יקוו שיוכל להיכלל בסגל מול קאדיס, משחק שנכון לרגע זה נקבע ל-18.9, אך התאריך אינו סופי.

כמובן שגם בנבחרת ישראל יעקבו מקרוב אחר מצבו של החלוץ, מכיוון שב-24 בספטמבר תתארח אלבניה באצטדיון בלומפילד למשחק מכריע בליגת האומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully