וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמצום לא פשוט: מכבי ת"א תוכל לקבל את ניס, הפועל ב"ש את קלן

1.8.2022 / 12:02

הצהובים עדיין צריכים לעבור את אריס סלוניקי ומחזיקת הגביע את לוגאנו, אבל אופ"א פרסמה את הצמצום לקראת שלב הפלייאוף בקונפרנס ליג (שלישי, 15:00). איביץ' עשוי לפגוש גם את קוניאספור, נאתכו יתארח בבירת הנגב?

תקציר: דינמו מינסק - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

לקראת הגרלת מוקדמות שלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג שתיערך מחר (שלישי, 15:00), השלב המכריע לפני שלב הבתים, אופ"א צמצמה את היריבות האפשריות של כל קבוצה - וכך גילו מכבי תל אביב והפועל באר שבע את היריבות הפוטנציאליות שלהן, בהנחה שאכן יצליחו לחלוף בסיבוב המוקדמות השלישי על פני אריס סלוניקי ולוגאנו.

מכבי תל אביב מדורגת במפעל ואם תצליח להעפיל לשלב הבתים תהיה בדרג האיכות הראשון, אבל אחרי שקיבלה הגרלה מאוד לא נוחה בסיבוב המוקדמות השלישי בדמות אריס סלוניקי שסיימה במקום השלישי ביוון, כעת ולאדן איביץ' ושחקניו התבשרו כי היריבות האפשריות בשלב הבא הן ניס הצרפתית - שנחשבת לקבוצה הקשה מכולן מבין הלא מדורגות - המנצחת בין היידוק ספליט (קרואטיה) לוויטוריה גימראייש (פורטוגל), המנצחת בין ואדוץ (ליכטנשטיין) לקוניאספור (טורקיה) וכן המנצחת במפגש בין ויקינג (נורבגיה) לסליגו רוברס (אירלנד).

ולאדן איביץ', שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יש לו סיבה לדאגה. איביץ'/דני מרון

באשר למחזיקת גביע המדינה, היא לא מדורגת בשלב הפלייאוף הרביעי והאחרון לפני שלב הבתים. הפועל באר שבע של אליניב ברדה צריכה לעבור את לוגאנו השווייצרית, ואם תצליח במשימה תקבל את אחת מבין פ.צ קלן הגרמנית, המנצחת במפגש בין סלביה פראג (צ'כיה) לפנאתנייקוס (יוון), המפסידה במפגש במסגרת מוקדמות הליגה האירופית בין א.א.ק לרנקה (קפריסין) לפרטיזן בלגרד (סרביה) והמנצחת במפגש בין זוריה לוהנסק (אוקראינה) לאוניברסיטטה קראיובה (רומניה). כמובן שאם באר שבע תוגרל מול פרטיזן בלגרד, יגיע לארץ קפטן נבחרת ישראל, ביברס נאתכו.

מפגשי הפלייאוף ייערכו ב-18 באוגוסט והגומלין ב-25. למחרת, ביום שישי, תיערך הגרלת הבתים של הקונפרנס ליג, כאשר השלב עצמו ייצא לדרך ב-8 בספטמבר ויסתיים ב-3 בנובמבר, לפני היציאה לפגרת המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully