וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אבדיה יגיע עם ההילה של ה-NBA, אך הנבחרת מעל כל שחקן"

1.8.2022 / 13:35

מאמן הנבחרת לקראת פתיחת החלון: "דני רוצה להיות חלק - כשכולם יהיו פה יהיה כאב ראש טוב". מקל: "מנסה ליהנות מכל שנייה כי אין עוד הרבה. העובדה שאין לי קבוצה לא משפיעה עליי, כל כולי בנבחרת"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 1.8/ספורט1

נבחרת ישראל ערכה היום (שני) אימון פתוח לתקשורת לקראת המשימות הקרובות שמחכות לנבחרת - החלון הרביעי במוקדמות אליפות העולם ויורובאסקט 2022. על הפרקט בהיכל שלמה הוצב גביע היורובאסקט שיעבור בין המדינות השונות שישתתפו בטורניר החל מתחילת חודש ספטמבר.

14 מתוך 18 שחקני הסגל היו היום באימון, כשהנעדרים הם דני אבדיה, ג'ון דיברתולומיאו, תמיר בלאט ויובל זוסמן. אבדיה יחל את אימוניו לפי חוקי ה-NBA רק לקראת סוף השבוע, ואילו שלושת האחרים קיבלו מנוחה אחרי העונה הארוכה שעברה עליהם וחלון הנבחרת בסוף חודש יוני.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. אודי ציטיאט
גודס מצפה לבואו. אבדיה/אודי ציטיאט

בהשוואה לחלונות הקודמים, שהיו תוך כדי העונה, הפעם לנבחרת יהיה הרבה יותר זמן להתכונן. המאמן גיא גודס אמר: "יש לנו יותר זמן להתאמן ולעבוד על דברים אחרים מאשר כשאתה מגיע לחלון קצר של כמה ימים, שבהם אתה צריך להיות יותר ממוקד. מעכשיו אנחנו מתחילים להתכונן גם לחלון הספציפי בסוף החודש וגם על הוספה של עוד אלמנטים שנצטרך מבחינה טקטית, משהו שכמעט ולא עשינו בחלונות הקודמים. יש לנו יותר זמן ויש משחקי הכנה. בחלונות הוקדמים שיחקנו ישר, בלי משחקי הכנה. זה נותן לנו זמן להשתפשף ולתרגל דברים אתה רוצה לעשות, לייצר לכימיה יותר ברורה ומסודרת".

על ההצטרפות המאוחרת של אבדיה לאימונים: "מהרביעי לחודש הוא מתחיל איתנו. הוא התאמן בלי קשר עם מאמן אישי מוושינגטון שמלווה אותו ויש לו תכנית הוא יתאמן איתנו כדי להיכנס לכימיה ולשיטה שלנו. גם בלאט, זוסמן ודיברתולומאו יצטרפו לקראת השמיני לחודש, אז בסך הכל 14 שחקנים מתאמנים כרגע ומנסים להיכנס לקצב מסוים. אחרים יצטרפו כדי להגיע בכושר הכי טוב לחלון נגד פינלנד ושבדיה, אני רואה בו חלון קריטי".

על ההשתלבות של שחקן הוויזארדס בנבחרת: "רוצים לאט לאט להכניס שחקנים לעניינים. דני מגיע עם כל הניסיון וההילה של NBA אבל זו נבחרת ישראל, - היא מעל כל שם, כל שחקן וכל מאמן. צריכים לראות איך אנחנו משלבים אותו למה שאנחנו רוצים. הוא עוזר לנו בהרבה דברים ונוכל להשתמש בהרכבים גבוהים. מהשיחות שלי איתו הוא אמר שהוא רוצה להיות חלק מהנבחרת ויהיה מעניין כשכולם יהיו פה. יהיה לנו כאב ראש טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן נבחרת ישראל גיא גודס. אודי ציטיאט
חלון קריטי לנבחרת עוד לפני אליפות אירופה. גודס/אודי ציטיאט

גל מקל הוסיף: "החלון הזה שונה ממה שהתרגלנו בארבע השנים האחרונות. יש בזה גם משהו כיף שאנחנו מבלים קיץ ביחד ולא רק ארבעה ימים והביתה. זה לא פשוט, יש הרבה עומס, אימונים ומשחקים אבל באים עם הרבה אנרגיות כדי לעשות קיץ מוצלח ומרגש".

על זה שזו תהיה אליפות אירופה האחרונה שלו: "זה יושב עליי, אני מנסה להנות מכל רגע. כל פעם זה מרגש ואני מנסה להינות מכל שנייה כי אין עוד הרבה".

על הכנסת דני אבדיה לעניינים: "ברור שהוא יהיה משמעותי, הוא כוח מאוד גדול בשבילנו ואנחנו מחכים שיצטרף. ברור שצריך להיות פה תהליך של התאקלמות, אבל אני בטוח שבגלל שהוא שחקן קבוצתי שאוהב לחלוק את הכדור אני בטוח שזה יילך חלק".

על העומק שיש בסגל: "זה נכון שיש לנו הרבה שחקנים טובים על כל עמדה, וזה משהו שלא היה בנבחרת ישראל תמיד. לגיא יש הרבה כאב ראש, אבל התפקיד של כל אחד מאיתנו זה לעשות את הטוב ביותר במסגרת הקבוצתית. אנחנו מפרגנים אחד לשני וברור לנו שלא כולם יהיה ב-12 השחקנים הסופיים".

על כך שהוא עדיין ללא קבוצה והאם זה משפיע: "אני הרבה שנים מתחיל את העונה ללא קבוצה וזה לא משפיע עליי. להפך, אני כל כולי בנבחרת ולא מתעסק בדברים שקורים אחרי. שמעתי שחקנים שמדברים על מתי יצטרפו לקבוצה והתעסקו בטיסות. כרגע אני כולי בנבחרת ואחרי האליפות אקבל החלטה. הקיץ הזה כרגע זה הדבר הכי חשוב לי, אני בונה עליו הרבה זמן".

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל גל מקל. אודי ציטיאט
אליפות אירופה אחרונה. מקל/אודי ציטיאט

הנבחרת תערוך ביום שני הקרוב משחק הכנה ראשון בקיץ הנוכחי כשתפגוש בהיכל מנורה את מכללת אובורן היוקרתית שמגיעה לביקור בישראל. ב-12 ו-13 באוגוסט תפגוש ישראל את גיאורגיה בחוץ לשני משחקים נוספים וב-16 ו-18 באוגוסט תארח את רומניה בהיכל שלמה לשני משחקי הכנה אחרונים.

ב-25 באוגוסט תמשיך ישראל את מוקדמות גביע העולם כשתתארח בפינלנד למשחק קריטי שהפסד בו עשוי לחסל את הסיכוי לעלות לאליפות. שלושה ימים לאחר מכן תארח ישראל את שבדיה למשחק נוסף במסגרת זו בהיכל שלמה.

הנבחרת תפתח את הופעותיה ביורובאסקט 2022 בבית שישוחק בפראג ב-2 בספטמבר במשחק נגד נבחרת פינלנד (15:00). יום לאחר מכן תפגוש ישראל את הולנד (22:00), ואחרי יום מנוחה תשחק נגד פולין (15:00). ב-6 בספטמבר תשחק ישראל נגד סרביה (22:00), ואת הופעותיה תנעל ב-8 בספטמבר נגד המארחת צ'כיה (18:30). ארבע הראשונות בבית תעפלנה למשחקי שמינית הגמר שישוחקו בברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully