וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס הודיעה על פיטורי פדרו מרטינס, קרלוס קורבראן המאמן החדש

אלופת יוון תכריז על סיום דרכו של הפורטוגלי בעקבות ה-4:0 למכבי חיפה, קרלוס קורבראן שנפרד מהאדרספילד יעמוד על הקווים מול סלובן ברטיסלבה

תקציר ה-0:4 של מכבי חיפה על אולימפיאקוס ביוון/ספורט1

אולימפיאקוס הודיעה היום (שני) רשמית על פיטוריו של המאמן הפורטוגלי פדרו מרטינס, שסיים את תפקידו בקבוצה אחרי ארבע שנים וזאת בעקבות התבוסה הצורמת שספג ממכבי חיפה.

מיד לאחר ה-4:0 דווח ביוון שאולימפיאקוס בוחנת את אפשרות פיטורו של מרטינס, אלא שהוא נשאר בתפקיד בימים האחרונים, למרות זאת, מכיוון שלא נמצא לו מחליף. תחילה נראה היה שמי שימונה למאמן הוא סלאבן ביליץ' הקרואטי, אלא שהאחרון הודיע אתמול על כך שהוא החליט לסרב להצעה וכך נבחר במקומו הספרדי קרלוס קורבראן, אקס האדרספילד מהצ'מפיונשיפ האנגלית, שכבר הגיע לאתונה לקראת מינויו הרשמי והוא צפוי לעמוד על הקווים כבר נגד סלובן ברטיסלבה ביום חמישי במוקדמות הליגה האירופית - משחקים אליהם לא נרשם מגן הרכש דורון ליידנר, שהצטרף השבוע מהפועל תל אביב.

פדרו מרטינס, מאמן אולימפיאקוס. מאור אלקסלסי
הפור נפל. פדרו מרטינס/מאור אלקסלסי

עוד לטענת התקשורת היוונית, ההשפלה ההיסטורית שספגה אולימפיאקוס ממכבי חיפה תוביל למספר שינויים מרחיקי לכת בסגל ובין היתר הוזכר בלם ברצלונה סמואל אומטיטי כמי שעשוי להצטרף בקרוב.

כשנשאל ביליץ' מדוע סירב להגיע ליוון, אמר: "שמחתי שאולימפיאקוס פנתה אליי. אני ופרדראג מיאטוביץ' התבקשנו לערוך ריאיון אחרי ה-4:0 למכבי חיפה והיה לכל הצדדים רצון משותף לעבוד ביחד, אבל לצערי זה לא הסתייע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully