וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אצילי ומיכה נהנו מהנחת סלב. הם ניצלו את היותם מפורסמים"

ח"כ מיכל רוזין התייחסה לפרשת הקטינות ב-103FM: "התיק נגדם צריך להיפתח מחדש, הם אפילו לא התנצלו בפני הנערות. התמיכה מברקת ושחר? מתביישת בזה"

יו"ר סיעת מרצ, חברת הכנסת מיכל רוזין, התארחה אתמול (ראשון) בתכנית הספורט של רדיו 103FM וביקרה בחריפות את עומר אצילי ודור מיכה, על רקע הגילויים החדשים בפרשת הכדורגלנים והקטינות, אותם חשף אלמוג בוקר ב"חדשות 13" בשבוע שעבר.

"המשטרה והפרקליטות צריכה לפתוח מחדש את התיק נגדם", אמרה ח"כ רוזין. "ייתכן שהם שיקרו בחקירתם וטענו שהם לא ידעו לגבי גילן של הנערות. לצערי הרב, הפרקליטות החליטה לסגור את התיק מחוסר אשמה - זה די הדהים אותי. נראה שהייתה פה הנחת סלב, השחקנים לא לקחו אחריות ואפילו לא התנצלו בפני הנערות. היום אנחנו מבינים שיש אשמה לגבי זה שהם ידעו את גילן, שהן נערות וקטינות. השפה הייתה מחפיצה ובוטה. זו התנהגות שצריך להוקיע אותה מהחברה הישראלית".

האזינו לריאיון עם ח"כ מיכל רוזין

על הטענות של עו"ד עדי כרמלי, פרקליטם של השחקנים, כי ההודעות בפרסומים היו מזויפות, השיבה: "אני מניחה שאם היה מדובר בזיוף, אלמוג בוקר לא היה משדר. אם וכאשר ניתן להוכיח שהם ידעו שמדובר בקטינות, הפרקליטות צריכה לפתוח את התיק מחדש כי יש פה עבירה פלילית והם צריכים לעמוד לדין. אותי לא מעניין רכילות. מעניין אותי האם יש פה פגיעה וניצול מיני של נערות צעירות, שהסיבה היחידה שהלכו עם הכדורגלנים - היא שהם מפורסמים. והם ניצלו את זה".

בנוגע לאחריות הנערות בסיטואציה, ח"כ רוזין אמרה: "יש אחריות על האדם הבוגר, בטח מפורסמים - יותר מאנשים רגילים. לאור העובדה שהלכו עם נערות צעירות וניצלו את מעמדם כדי לנצל אותן מינית, המבחן הציבורי צריך להיות רחב ומשמעותי יותר. לא רק אם זה פלילי או לא, הציבור צריך לדרוש מאנשים מפורסמים שלא ינצלו את מעמדם. צריך להיות רף של התנהגות הולמת".

דור מיכה שחקן הפועל באר שבע עם עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"הייתה פה הנחת סלב". אצילי ומיכה/ברני ארדוב

בנוסף, רוזין התייחסה לגיבוי שקיבלו הכדורגלנים מבעלי קבוצותיהם - אלונה ברקת בהפועל באר שבע ויעקב שחר במכבי חיפה: "אני מתביישת בזה. בזמנו פניתי ליו"ר ההתאחדות, שאמר שהוא לא מתערב משיקולים מקצועיים, אבל הבטיח לעשות הדרכה בנושא פגיעות מיניות. רוח המפקד באה מלמעלה. אם אלונה ברקת ויעקב שחר מגבים את השחקנים, אז הם לא מבינים שאנחנו ב-2022 וזה לא שנות ה-70 שמעריצות עמדו מחוץ להופעות של כוכבי רוק והיו מוכנות לשכב איתם רק כי הם מפורסמים. זה עידן אחר, שבו מבינים שיש אחריות על המבוגר שמנצל נערה קטינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully