וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מביל ראסל: "האלוף הגדול ביותר בתולדות הספורט"

ב-NBA ספדו לאגדת העבר שהלך לעולמו בגיל 88. הסלטיקס כתבו: "ה-DNA שלו טבוע בכל יסוד במועדון". לברון: "לעולם לא תישכח". מג'יק: "אני שבור"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.7/ספורט1

בארצות הברית מבכים את לכתו של אגדת הכדורסל ביל ראסל אתמול (ראשון) בגיל 88. סנטר העבר של בוסטון סלטיקס שזכה עמה ב-11 אליפויות הלך לעולמו בביתו "בשלווה, לצד אשתו ג'נין", כתה נכתב בהודעה של משפחתו. כוכבי הליגה מההווה ומהעבר, כמו גם אנשים מחוץ לעולם הספורט ספדו לראסל, מגדולי הכדורסלנים מאז ומעולם וחבר היכל התהילה הן כשחקן והן כמאמן.

הקומישינר של ה-NBA אדם סילבר שחרר הצהרה רשמית מטעם הליגה: "ביל ראסל היה האלוף הגדול ביותר בתולדות הספורט הקבוצתי. אינסוף מרכיבים בקריירה המדהימה שלו בבוסטון סלטיקס הם רק ההתחלה של ההשפעה הבלתי ניתנת לכימות של ראסל על הליגה ועל החברה כולה".

הכוכב הגדול ביותר בליגה בעשור וחצי האחרונים לברון ג'יימס ספד גם הוא לראסל: "היום קהילת הכדורסל נאלצת להתמודד עם לכתו של אגדת ה-NBA ביל ראסל. לעולם לא תישכח. נוח על משכבך בגן עדן".

בבוסטון, בה שיחק כל הקריירה וזכה עמה ב-11 אליפויות, שיא שאף שחקן לא שבר עד היום, חלקו גם הם כבוד אחרון לאגדה: "להיות האלוף הגדול ביותר בתולדות הספורט, לשנות לגמרי את המשחק ולהיות מנהיג חברתי בבת אחת נראה בלתי אפשרי - אבל זה מי שביל ראסל היה. ה-DNA שלו תבוע בכל יסוד ומרכיב של בוסטון סלטיקס כארגון".

אגדת לוס אנג'לס לייקרס מג'יק ג'ונסון: "אני שבור לב לשמוע על לכתו של הווינר הגדול ביותר שהכדורסל אי פעם ראה. אגדה, חבר היכל התהילה, מנטור וחבר שלי מעל 30 שנה. ביל ראסל".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

פול פירס, שכיכב בין השאר בבוסטון: "לא אשכח את היום שהיינו כמו ילדים סביב המדורה שמקשיבים לסיפור ממך. תודה על היותך חלוץ, תודה על כך שקבעת את הרף, על חכמתך ואדיבותך. תודה על הצחוק הנהדר שהיה לך. אני יכול להמשיך כל היום ולכתוב עד כמה היית משמעותי עבורי. היום זה יום עצוב למשפחת ה-NBA. נתגעגע אליך לעד".

פאו גאסול: "אחד השחקנים הדומיננטים ביותר בהיסטוריה של ה-NBA. 11 זכיות באליפות הליגה ואחד הטובים ביותר שאי פעם עשו זאת. זה היה כבוד עצום לפגוש אותך. תודה על כל מה שנתת למשחק ולכולנו. נוח על משכבך בשלום ביל ראסל".

אייזאה תומאס, שחקנה לשעבר של דטרויט פיסטונס: "נוח על משכבך בשלום ביל ראסל. היית כל מה ששאפנו להיות. הרוח המנצחת שלך תחיה לנצח ידידי. תודה רבה לך על מילותיך החכמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully