וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה בירכה את נבחרת הנשים של אנגליה: "אתן דוגמא והשראה"

לאחר הזכייה באליפות אירופה לנשים בזכות 1:2 על גרמניה בגמר, פוליטיקאים, אנשים מבית המלוכה וכדורגלנים בירכו את הזוכות, שרקדו במסיבת העיתונאים

תקציר ניצחונה של אנגליה 1:2 על גרמניה בגמר יורו הנשים/ספורט1

חגיגה גדולה באנגליה לאחר הזכייה ההיסטורית הערב (ראשון) של נבחרת הנשים באליפות אירופה לאחר 1:2 בגמר על נבחרת גרמניה בתום הארכה במשחק שנערך לעיני הקהל הביתי בוומבלי. אלה טון סיפקה צ'יפ נהדר והעלתה את אנגליה ליתרון בדקה ה-62, אחרי שש דקות בלבד על המגרש. הגרמניות חזרו כאשר לינה מגול השוותה (79) ושלחה את המשחק להארכה.

האנגליות היו התקפיות יותר בחצי השעה הזו ובאו על שכרן בדקה ה-110, כאשר קלואי קלי הייתה במקום הנכון אחרי קרן שיצרה בלגן ברחבה ובעטה פנימה כדי להרים את כל וומבלי באוויר. השחקניות המאושרות רקדו לאחר מכן בחדר מסיבת העיתונאים כשמאמנתן סרינה וויגמן דיברה.

שחקנית נבחרת אנגליה קלואי קלי. Shaun Botterill, GettyImages
נתנה את האות לחגיגות באנגליה. קלואי קלי/GettyImages, Shaun Botterill

חלוץ ארסנל ונבחרת אנגליה לשעבר איאן רייט בירך: "אני לא יכול לתאר במילים כמה עבודה הושקעה בהישג הזה. אני כל כך גאה. אני לא מאמין!". שחקנית נבחרת אנגליה לשעבר אלכס סקוט: "פספסתי את הגביע ב-2009 וזה חי בי לנצח. אני כל כך גאה בבנות שלא היו צריכים לחוות את זה. זה יום גדול".

שחקנה של מנצ'סטר יונייטד ופרשן סקיי גארי נוויל: "מה שהלביאות האלה עשו פשוט מדהים וכל כך קשה. זה רגע עצום לספורט במדינה. כל הכבוד על ההישג".

אפילו המלכה אליזבת' השנייה בירכה את השחקניות של סרינה וויגמן: "איחוליי החמים ביותר למנצחות באליפות אירופה לכדורגל. זהו הישג נפלא לכל הנבחרת, כולל לצוות המקצועי. הזכייה והיכולת שהצגתן הביאה לכן התשבוחות שכה מגיעות לכן. אתן דוגמא והשראה לנשים וילדות של ימינו וגם לדורות העתידיים. אני מקווה שתהיו גאות בהשפעה שלכן, כמו שאתן גאות בתוצאה שהשגתן".

ראש הממשלה בוריס ג'ונסון: "הכדורגל שב הבייתה. ניצחון מדהים ללביאות. ברכות רבות לסרינה, ליה וכל הנבחרת. מגרשי הכדורגל בחרבי המדינה יהיו מלאים יותר מאי פעם הודות להישג המדהים שלכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully