וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אולי מסי, אמבפה ואני נעשה היסטוריה". ראמוס "שימח את ישראל"

הברזילאי שיבח את מסי אחרי ההצגה של פ.ס.ז' בסופר קאפ והודה: "כיף בישראל". הספרדי הסביר: "זו מדינה שעברה הרבה רגעים מורכבים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.7/ספורט1

פריז סן ז'רמן חוותה הערב (ראשון) תיקון בישראל. שנה אחרי שהפסידה לליל בסופר קאפ הצרפתי, היא סיפקה הצגה אדירה בבלומפילד וזכתה בתואר הראשון של העונה עם 0:4 משכנע על נאנט. ליאונל מסי עבר את השוער, ניימאר סובב כדור חופשי נהדר והוסיף גם פנדל, ובין הצמד שלו היה זה סרחיו ראמוס שהבקיע בעקב.

כריסטוף גאלטייה, במשחקו הרשמי הראשון כמאמן פ.ס.ז', לא רק השיג תואר אלא גם נקם בנאנט שניצחה אותו בגמר הגביע האחרון כשאימן את ניס. כעת יש לפריזאים תשע זכיות באלוף האלופים בעשור האחרון, כשיוצא הדופן הוא ההפסד לליל אשתקד.

סילבן אדאמס עם שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי. ברני ארדוב
נבחר לאיש המשחק. ליאונל מסי/ברני ארדוב

ניימאר, שהפסיד את תואר ה-MVP של המשחק לטובת מסי, אמר בסיום: "זה היה משחק על גביע, היינו צריכים לנצח. מסי? אנחנו רואים אותו מדי יום, הוא עדיין מסי. שחקן אדיר. אני מקווה שנשחק כך כל העונה, שלושתנו יחד, ומקווה שהכול יהיה טוב עבורי, עבור ליאו ועבור קיליאן. אם שלושתנו נהיה בסדר, גם פ.ס.ז' תהיה בסדר. אולי נעשה יחד היסטוריה".

על הביקור בארץ אמר: "ממש כיף פה בישראל, אהבתי את מזג האוויר".

המאמן כריסטוף גאלטייה סיכם: "אני שמח שיש לי תואר ראשון עם פ.ס.ז' ובמקביל אני עצוב בשביל החבר שלי אנטואן קומבוארה. אחר כך אמרתי לו שיש לנו יותר גביעים מפאייה וצחקנו יחד. אני אוהב אותו יותר מדי"

המאמן התייחס למסי וניימאר: "הם נפגעו בעונה שעברה למרות האליפות. אלה שחקנים שצפיתי בהם הרבה, הם מלאי כישרון וצריך לתת להם להתבטא. יש עוד כמה דברים לשפר בקבוצה, אבל בסך הכול אני מרוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן פריז סן ז'רמן סרחיו ראמוס חוגג שער. ברני ארדוב
מרגיש שהוא חוזר לעצמו. סרחיו ראמוס/ברני ארדוב

סרחיו ראמוס, כובש השער השלישי: "אני מאושר, טוב לפתוח עונה עם תואר, זה טוב לביטחון. אני אוהב את ישראל, כל פעם שבאתי לכאן התקבלתי בהרבה אהבה. אני מודה לקהל על תמיכה ללא תנאים. אני מוסר דרישת שלום לכל המדינה שעוברת רגעים מורכבים ודרך הכדורגל אפשר לשמח אותה. מסי ואני השארנו את היריבות בינינו מאחור כשהגענו לפריז בעונה שעברה. אנחנו מתרכזים בשיתוף הפעולה על המגרש, אנחנו צריכים שחקנים כמוהו וכמו ניימאר. בליגת האלופות נראה מה יהיה, יש לנו הרבה תקוות, אבל זו רק תחילת העונה".

על עצמו אמר ראמוס: "אני מרגיש טוב מבחינה פיזית, מאוד שמח אחרי עונה קשה. סיימתי טוב את העונה והייתה לי תשוקה אדירה לשחק. לאט לאט אני מוצא מחדש את הרמה הטובה שלי. הרגשתי טוב הערב ואני מוכן לעונה".

על שלושת הבלמים: "זו שיטה חדשה, אנחנו צריכים לעבוד יחד עם מרקי וקימפמבה. נעבוד על התנועות, התזמון וההבנה. זו שיטה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully