וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכדתו של יעקב שחר ספגה איומים ברשת: "איחלו לי ולאחותי להיאנס"

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 16:27

נועה שחר הגיבה לציוץ של אלמוג בוקר - וספגה איומים: "כל האנשים שמאחלים לי (18) לאחותי (13) להיאנס - מאחלת לכם רק בריאות ושפיות"

ההתכתבות בין דור מיכה לבין עומר אצילי/מתוך רשת 13

פרשת עומר אצילי ודור מיכה לא יורדת מסדר היום. לאחר שהגיבה לאחד הציוצים של עיתונאי חדשות 13 וחושף הפרשה אלמוג בוקר, ספגה נכדתו של יעקב שחר נועה שחר איומים ברשת.

"כל האנשים בתגובות שלי שמאחלים לי (18) ולאחותי (13) להיאנס ולבנות שלנו להיאנס, אני מקווה שאתם מרגישים טוב עם עצמכם עכשיו. מאחלת לכם רק בריאות והרבה שפיות", הגיבה שחר.

הכל התחיל כשבוקר מתח אמש ביקורת על תגובת יעקב שחר לחשיפת הפרשה. "ושום מילה של יענקלה שחר על היחס המשפיל של השחקנים לקטינות, כפי שנחשפו השבוע ושום מילה על הכוונה להצטייד בסמים. כאילו לא היה תחקיר, כאילו לא נחשף לאמת. עצוב ומביך", צייץ בוקר. שחר הגיבה: "אם היית מפרסם את התחקיר במלואו התמונה הייתה מצטיירת שונה לחלוטין" - וספגה תגובות קשות.

מוקדם יותר היום התייחס לפרשה גם ראש הממשלה יאיר לפיד, שאמר בפתח ישיבת הממשלה: "האלימות כלפי נשים היא כתם על המדינה והיא לא יכולה להימשך. רק בשבוע האחרון שוב נרצחה אישה בידי בעלה, בת נרצחה בידי אביה, נחשפו פרטים מזעזעים נוספים בפרשת אונס הסוהרת בבית הכלא, נחשפו התכתבויות מחפירות של הכדורגלנים מפרשיית הקטינות... כל המקרים שונים, אבל המכנה המשותף הוא אלימות נוראה שהופנתה כלפי נשים. תפקידנו כחברה וחובתנו כממשלה למגר את התופעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully