וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילר ביי חתם לעונה הקרובה בעירוני נס ציונה

31.7.2022 / 17:15

הפורוורד (24, 2.01) שנבחר במקום ה-36 בדראפט 2020, ושיחק 18 משחקים במדי דאלאס בעונת 2020/21, השלים את הסגל של אלעד חסין. במועדון יעשו מאמצים לרשום חמישה זרים למשחקי הליגה

הפורוורד האמריקאי טיילר ביי חתם היום (ראשון) בעירוני נס ציונה והשלים את הסגל שיפתח את העונה הקרובה תחת המאמן אלעד חסין. ביי הוא הזר החמישי שסוגר בנס ציונה, שתהיה קבוצתו הראשונה בקריירה מחוץ לארצות הברית, והכתומים עושים מאמצים גדולים כדי לגייס כסף על מנת לאפשר את רישומם של כל חמשת הזרים למשחקי ליגת העל, ולא לבצע רוטציה ביניהם.

ביי (24, 2.01) שיחק שלוש עונות במדי אוניברסיטת קולורדו ובעונתו האחרונה נבחר לשחקן ההגנה של העונה ב-PAC12, מה שהוביל אותו להחלטה לצאת לדראפט. הוא נבחר במקום ה-36 בדראפט 2020 על ידי פילדלפיה סיקסרס ונשלח בטרייד לדאלאס מאבריקס. בשורות הקבוצה הטקסנית הוא שיחק 18 משחקים בעונת 2020/21, ורשם נקודה בממוצע למשחק. בעונה שעברה החזיק בחוזה דו צדדי ביוסטון רוקטס, אך שיחק בסופו של דבר במדי ריו גראנדה מליגת הפיתוח.

טיילר ביי, עירוני נס ציונה. עירוני נס ציונה, אתר רשמי
רקורד מעניין. ביי/אתר רשמי, עירוני נס ציונה

המנהל הספורטיבי של נס ציונה, איתמר רוזנברג, אמר בנוגע למצטרף הטרי: "טיילר שחקן מגוון שיכול לשמור על מספר עמדות. הוא ניחן ביכולת אתלטית ברמה גבוהה מאוד וחוש טוב לריבאונד. עקבנו אחרי טיילר מתחילת הקיץ, שמחים שהוא מצטרף ובטוחים שיעזור לקבוצה להצליח".

הסגל של עירוני נס ציונה לקראת העונה הבאה כולל את ביי, ג'רום מיינסי, די ג'יי קופר, שאק ביוקנן וסי ג'יי וויליאמס לצד הישראלים גולן גוט, ליאור קררה, עמית אהרוני, תומר לוינסון ורז אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully