וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ממשיכה להתנגד להעברת בית"ר ירושלים לאברמוב ללא ערבויות

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 19:01

במשטרה הגיבו לבקשת הקבוצה לדיון בהול ודובקים בעמדתם. העברת הבעלות תתאפשר רק לאחר שהעסקה תושלם. עמית כהן עשוי להגיע

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מול ביתו של משה חוגג/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בבית"ר ירושלים סימנו ביום שישי וי על הסרת המכשול של מכירת בני יהודה לידי משה דמאיו, אולי בדרך לרכישת המועדון על ידי ברק אברמוב. הסחבת סביב משטרת ישראל ודרישותיה מברק אברמוב - לקבל ערבות של 11 מיליון שקלים ולהבטיח שכל סכום הרכישה יועבר לחוגג בטווח של שלוש שנים - עדיין מעכבות את המהלך.

בסוף השבוע דיברו הצדדים על התקדמות מסויימת בשיחות, אך הדברים עדיין לא קרובים לפיתרון. המשטרה העבירה לבית המשפט את תגובתה לדרישת בית"ר לדיון בהול, והמשיכה לדבוק בעמדתה. במשטרה ממשיכים להתנגד להעברת הקבוצה לאברמוב ללא מתן ערבויות עבור כל הסכום. העברת הבעלות תתאפשר רק לאחר 3 שנים, כשכל העיסקה תושלם כלכלית. לדיון עצמו עדיין לא נקבע מועד.

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"אי אפשר לעשות קסמים כל הזמן". אבוקסיס/קובי אליהו

מי שמאוד לחוץ הוא מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, שעדיין סובל מחוסרים קשים בסגל. במקביל, הקבוצה לא משתתפת במשחקי גביע הטוטו. "הזמן שאוזל יקר, אי אפשר לעשות קסמים כל הזמן", אמרו גורמים במועדון. "דברים חייבים לקרות מהר כי כל הליגה התחזקה וכל קבוצה צירפה הרבה מאוד שחקנים. אנחנו מאמינים בבית"ר ובכוח שלה, אבל העניינים צריכים להיגמר מהר כדי שנכין קבוצה לליגה".

תמיר גלזר עדיין ממתין לבית"ר ירושלים, כמו גם תמיר עדי. מלבד שניהם, שחקן נוסף שעשוי להצטרף הוא עמית כהן. במסגרת השיחות למכירת בני יהודה, ברק אברמוב הגיע להבנות כי אם ירכוש את בית"ר ירושלים, עמית כהן יעבור לבירה ושני המועדונים יחד עם הפועל רעננה, יחלקו את הכרטיס שלו במקרה של מכירה עתידית. בשבועות האחרונים הפועל באר שבע התעניינה בשחקן, אך לא הסכימה לשלם יותר מ-400 אלף שקלים והעיסקה נפלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully